Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok: [4742]  Oldalak:   <<  <  9 10 11 12 13 14 15 16 17 18   >  >>

Simon Gábor szabad lehet, feloldották a számlája zárolását

Bár megtérült a Simon Gábor által okozott kár, a volt MSZP-s politikus ellen vádat emelnek költségvetési csalás miatt – derült ki a hétfői iratismertetéskor. Simon azonban hamarosan szabadlábra kerülhet, ráadásul feloldották a bécsi bankszámlája zárolását is. A svájci számlája titka pedig ki is derülhet, meg nem is.

Újabb Simicska-cég pozíciója rendülhet meg

Pályázatot ír ki reklámfelületeinek bérbeadására a BKV. Bár Orbán Viktor drukkertársa, Garancsi István vállalkozása egyelőre nem tervezi, hogy elindul a tenderen, piaci és politikai forrásaink mégsem adnak nagy esélyt annak, hogy győzhet bármelyik reklámpiaci Simicska-érdekeltség.

Hosszú védőbeszédre készül Hagyó ügyvédje

Hagyó Miklós felmentését kéri védőbeszédében a volt főpolgármester-helyettes ügyvédje. A volt MSZP-s politikus elleni fő vádról – a nokiásdobozban átadott kenőpénzekről – már az ügyészség is elismerte, hogy bizonyíthatatlan, ám a két esetből csak egyet húztak ki a vádiratból. A BKV-per kedden folytatódik a Kecskeméti Törvényszéken.

Félmilliárdos váltót tépett szét Giró-Szász

A miniszterelnök főtanácsadójaként Giró-Szász András nem tartja összeférhetetlennek, hogy tulajdonosként visszatért tanácsadó cégébe, a Strategopolis Kft.-be. Annak idején, 2014-ben 61 százalékos tulajdonrészét adta el, november elején pedig nem kérte az azóta amúgy be sem folyt vételárat, hanem immár 70 százalékos tulajdonosként tért vissza.
Találatok: [4742]  Oldalak:   <<  <  9 10 11 12 13 14 15 16 17 18   >  >>