Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Hold Reklám Kft. highlight_off
Találatok: [10]  Oldalak:   1

Mit kezd a köztes tulajdonos Mészáros Lőrinccel a versenyhivatal?

Az Andy Vajnához köthető médiaérdekeltségek kivételével mostanra lényegében az összes olyan kormányközeli médium a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) került, amelyek ingyenes átadását korábban bejelentették eddigi tulajdonosai. Bár az alapítvány tulajdonjogát egyes esetekben még nem jegyezték be hivatalosan, ez valószínűleg már csak napok kérdése. Az adományozási szerződéseket ugyanis aláírták az érintettek, és a cégbírósághoz is benyújtották a szükséges iratokat.

Több mint 30 milliárdos ajándékot kapott oligarcháitól a NER

Összeszedtük, hogy a Fidesz-közeli vállalkozók közül ki mennyit költött azokra a médiumokra, amelyeket most ingyen adott át egy alapítványnak.

Idén is masszívan dotálta a Fidesz-alapítvány cégeit az állam

A leendő fideszes médiaalapítványnál listaáron nézve minden harmadik reklámforint az államtól jött 2018-ban. A szektoraikban eddig ők vitték el az állami költések kétharmadát. Friss adatok.

Villámgyorsan felállt a Fidesz Központi Tájékoztatási Hivatala

Hívhatjuk ahogy akarjuk, a lényegen nem változat: Mészáros Lőrinc, Habony Árpád, Schmidt Mária, Száraz István, Andy Vajna és még pár jobboldali médiatulajdonos beállt szépen a sorba, önként és dalolva ajánlva fel javarészt állami hirdetésekből fenntartott portékájukat.

Mészáros névleg is betolja médiabirodalmát a fideszes centrumba

Mészárós Lőrinc újabb lapokat zsákmányolt be: az MTI közlése szerint a Mészáros tulajdonában álló Talentis Group Zrt. felvásárolta a Magyar Idők kiadóját, közvetett tulajdonába került a Lapcom és a az Inform Média. A legújabb közlemények szerint pedig a Szabad Föld és az ezt kiadó Mezőgazda Lap- és Könyvkiadó vállalat (természetesen többi kiadványával együtt) szintén Mészáros cégéhez került.

Hamis nosztalgia

Azt, hogy valóban mindenki örömmel vette volna a hírt, bizonyos szempontból rögtön árnyalja pár tényező. Olyasmikre gondolunk, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa azt megelőzően szerződött az új rádiót indító céggel az országos kereskedelmi frekvencia használatára, hogy az ugyanezen a frekvencián korábban működő Class FM, illetve annak tulajdonosa, az Advenio Zrt. jogorvoslati kérelmét a bíróság elbírálhatta volna.

Vajnáék bevetik a Barba trükköt - máris nevet vált az új rádió

Nem POP FM néven, ahogy a kérelmében korábban szerepelt, hanem Retro rádió néven indulhat el az új országos kereskedelmi rádió Magyarországon, miután a médiahatóság engedélyezte ezt a Andy Vajna volt munkatársához köthető, egyedüli érvényes pályázóként frekvenciát elnyert cégnek.

Bejelentette a Vajna-közeli Retro Rádió, költözik az elnémíttatott Class FM országos frekvenciájára

Már hallhatók az egyetlen országos kereskedelmi rádiós frekvenciára költözést népszerűsítő promók. Ám még lehet gond a Retro névből, hiába a Médiatanács hozzájárulása a POP FM/Retro névváltáshoz.

Eldőlt: kormányközeli rádió indul a Class FM helyén

A 24.hu értesülése alapján a Médiatanács eheti ülésén a Hold Reklám Kft.-t hozta ki győztesnek az egyetlen országos vételkörzetű kereskedelmi rádiós frekvenciára vonatkozó pályázaton. Nem volt nehéz a döntés, hisz korábban a két pályázóból az egyiket, a manapság már csak weben fogható Class FM-et működtető Advenio Zrt.-t alaki (formai) hibákra hivatkozva kizárta a kizárólag a Fidesz delegáltjaiból álló, Karas Monika elnök vezette testület.

Vajna partiarc haverja indíthatja újra az egyetlen országos kereskedelmi rádiót

A Méditanács honlapján nyilvánosságra hozta a szeptemberben kiírt országos kereskedelmi rádiós pályázatának eredményét. Ez az egyetlen megmaradt országos frekvencia, miután a Neo FM 2011-es csődje után a másikat a hatóság döntése nyomán feldarabolták.
Találatok: [10]  Oldalak:   1