language

Személyek:

Homlok Zsolt highlight_off

Intézmények:

Vasútépítők Pályatervező Kivitelező és Iparvágányfenntartó Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

A Budapest-Belgrád vasútépítési szerződés nem is volt közbeszerzés

A Budapest-Belgrád vasútépítési szerződéssel 2019-ben rekordot döntetne a kormányközeli cégeknél landoló közbeszerzések aránya – csakhogy ez nem is volt közbeszerzés. A megbízást egy 2019-es szerződés rögzíti, amit azonban a szokásoktól eltérően nem egy hagyományos közbeszerzés lefolytatása után írtak alá – derült ki a Corruption Research Center Budapest (CRCB) észrevétele nyomán. A CRCB – miközben frissítette adatbázisát – a Facebook-oldalán jelezte, hogy a jókora összegről szóló megbízást nem találja Közbeszerzési Hatóság (KH) adatbázisában, holott az Európai Unió hivatalos értesítőjében megtalálható (ennek alapján fel is dolgozta a sajtó, amikor nyilvánossá vált). Miután a magyar adatok között mi sem leltük a 750 milliárdos munkát, kérdésekkel fordultunk a hatósághoz, hogy megtudjuk, miért nem szerepeltetik az adatbázisukban az RM International megbízásával végződő eljárást.

Egymás ellen versenyzett Mészáros öccse, Mészáros veje és Szijjártó Péter apjának egykori cége

Második kisvasút-fejlesztési munkáját húzza be Mészáros Lőrinc öccsének cége, a Híd-Tám Kft.: a királyréti kisvasút után a lillafüredi vonal fejlesztését is a fiatalabb Mészárosra bízták.

Nemcsak a felesége, de az apja is fizethetné Szijjártó Péter jachtozását

Egy év alatt 100 millió forintot fialt a külügyminiszter apjának műszaki tanácsadó cége, amely állami cégeknek is bedolgozik.

Zsíros munkát kapott Mészáros vejének zöldfülű cége, de az apóst sem hagyták ki

Mészáros veje tavaly novemberben alapította a vasútépítéssel foglalkozó Homlok Építő Zrt.-t és máris beszállhatott egy 5,5 milliárdos bevétellel kecsegtető munkába.
Találatok: [4]  Oldalak:   1