language

Személyek:

Homlok Zsolt highlight_off

Intézmények:

Vasútvill Vasútvillamosító Kft. highlight_off

Homlok Zsolt

Homlok Zsolt, a Swietelsky Vasúttechnika Kft. korábbi ügyvezető igazgatója.  A Swietelsky még Homlok vezetése alatt kapcsolódott be a felcsúti kisvasút építésébe. Mészáros Lőrinc kisebbik lányának, Mészáros Ágnesnek a volt férje. 2013 óta a Haladás VSE elnöke. Részben offshore cégeken keresztül tulajdonolt építőipari érdekeltségei azóta eredményesen teljesítenek az állami közbeszerzéseken. 2023-ban azonban arról számolt be a sajtó, hogy Homlokék válnak, ezután a Homlok Zrt. is veszteségessé vált, emellett több Mészáros-érdekeltséggel kapcsolatos uniós beruházásból kiszorult: 2023. márciusában az R-Kord Kft. és az OPUS TITÁSZ Zrt. is felmondta a Homlokhoz kötődő VASÚTVILL Kft-vel kötött megállapodást. 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Összeveszett Mészáros Lőrinc és Homlok Zsolt, ami milliárdokba fájhat az országnak

Mészáros Lőrinc cége fővállalkozóként indoklás nélkül, a teljesítés utolsó fázisában tette ki Homlok Zsolt kft.-jét két fontos vasúti beruházásból. Uniós támogatásoktól eshetünk el a NER-es nagyvállalkozók összeveszése miatt.

Mostantól akár a családi ebéd közben is hitelesíthetik Mészáros Lőrinc vasúti projektjeit

Több olyan vasúti projekt műszaki megfelelőségét is Mészáros Lőrinc veje, Homlok Zsolt frissen megszerzett cége hitelesítette az elmúlt években, amelynek a kivitelezője a felcsúti milliárdos valamelyik vállalata vagy éppen Homlok érdekeltsége volt.

Mészáros Lőrinc vejéhez került a cég, amely sok Mészáros-féle vasúti projektet ellenőrzött

Homlok Zsolt, Mészáros Lőrinc veje előbb beszivárgott a vasúti fejlesztések műszaki megfelelőségét ellenőrző cégbe, pár hete pedig felvásárolta a céget.

Figyelemre méltó üzletbe vág bele Mészáros Lőrinc veje

Homlok Zsoltot láthatóan érdeklik a vasúti projektek, amelyekben apósa cégei is otthon vannak.

Egy magyar focicsapat sikeréhez három dolog kell: pénz, pénz és egy fideszes klubelnök

Ha egy futballcsapat nem simul bele a NER-be, az annyit is ér. A Szombathelyi Haladás története megmutatja, hogyan rendezte át a magyar futballt a Fidesz, és hogy miért toporognak egyhelyben a hazai klubok.

A Budapest-Belgrád vasútépítési szerződés nem is volt közbeszerzés

A Budapest-Belgrád vasútépítési szerződéssel 2019-ben rekordot döntetne a kormányközeli cégeknél landoló közbeszerzések aránya – csakhogy ez nem is volt közbeszerzés. A megbízást egy 2019-es szerződés rögzíti, amit azonban a szokásoktól eltérően nem egy hagyományos közbeszerzés lefolytatása után írtak alá – derült ki a Corruption Research Center Budapest (CRCB) észrevétele nyomán. A CRCB – miközben frissítette adatbázisát – a Facebook-oldalán jelezte, hogy a jókora összegről szóló megbízást nem találja Közbeszerzési Hatóság (KH) adatbázisában, holott az Európai Unió hivatalos értesítőjében megtalálható (ennek alapján fel is dolgozta a sajtó, amikor nyilvánossá vált). Miután a magyar adatok között mi sem leltük a 750 milliárdos munkát, kérdésekkel fordultunk a hatósághoz, hogy megtudjuk, miért nem szerepeltetik az adatbázisukban az RM International megbízásával végződő eljárást.

Itt a lista, hogy kik nem jutottak pénzhez a jegybank kötvényprogramjából, Tiborczék is köztük vannak

Eddig csak azt lehetett tudni, hogy a NER-től sok tízmilliárd forint értékben vásárolt a jegybank kötvényeket, a Transparency International Magyarország viszont kiperelte azoknak a cégeknek a listáját is, amelyek bár regisztráltak, végül mégsem jutottak pénzhez. Köztük van Tiborcz István BDPST-je, Garancsi István két társasága, ahogy a TV2 is.

Mészáros veje körül is potyognak a milliárdok, svájci adóparadicsomba is juthat belőlük

Nemcsak Mészáros Lőrinc, gyermekei, volt felesége, menyasszonya és öccse sikeres az üzleti életben, hanem veje, Homlok Zsolt is. Homlok 2017-ben vette feleségül Mészáros Ágnest, ebben az évben meglódult a hozzá köthető, pályakarbantartással és felsővezeték építéssel foglalkozó Vasútvill szekere, amelyből ekkor már 1,8 milliárd forint nyereséget könyvelhetett el.

A vasút, amelyet végül akkor is építenek Mészárosék, ha nem ők nyertek

Úgy látszott, hogy Mészáros Lőrinc köre a Rákos-Hatvan vasútvonal 150 milliárdos felújításából kimarad, hiszen a birodalom cégei nem voltak a nyertesek között. Ám a 24.hu birtokába került szerződések szerint a győztesek a miniszterelnök felcsúti barátjához köthető társaságokat is kiválasztották alvállalkozónak. Azaz Mészárosék akkor is nyernek a végén, ha elsőre úgy tűnik, nem ők nyertek.

Egymás torkának estek, mert elfogyott a pénz a túlárazások miatt

Háromszor drágább a vasútfelújítás, mint Lengyelországban, nem csoda, ha hamar elfogy a pénz. A maradék balatoni felhasználása körül forrnak az indulatok.
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>