Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Személyek:

Aczél Zoltán highlight_off

HVG

A Heti Világgazdaságot 1979-ben alapították, a Világgazdaság utódjaként, folytatásaként. Kezdetben a Magyar Kereskedelmi Kamara finanszírozásában jelent meg. Kritikus szellemiségű lapként indult, hamarosan Magyarország vezető gazdasági hetilapjává vált. 1989-ben alapítottak a HVG-t kiadó HVG Kiadói Rt.-t. 1994-ben a szerkesztőség és a cég munkatársai felvásárolták a cég részvényeit. 1997-ben elsők között indított internetes portált. 2003-ben a német Westdeutsche Allgemeine Zeitung többségi tulajdont szerzett az ekkor már HVG Kiadó Zrt. néven működő kiadóban, ám a lap a szerkesztői függetlenségét továbbra is megőrizte. 2014-ben a német cég megvált többségi tulajdonától, melyet a szerkesztőség és a korábbi részvénytulajdonosok a menedzsmenettel karöltve visszavásárolták. A színvonalas működéshez 2010-ben egyre több anyagi támogatásra van szükség, ezért a HVG elindította a Pártolói Tagság programját 2018-ban, melynek keretein belül az olvasók adományokkal tudják támogatni a lapot. A HVG főszerkesztői: Jakus Ibolya, Nagy Iván Zsolt.

Találatok: [10]  Oldalak:   1

Mi az a fény a 3-as metró alagútja végén? Mészáros Lőrinc

Tovább csúszik a 3-as metró felújítása. Tarlós István reményeivel ellentétben legkorábban ősszel kezdhetnek hozzá a vonal infrastruktúrájának felújításához. Így aligha rendezhetnek csinnadrattás avatót a 2019 őszi önkormányzati választásokra.

Fidesz-közelbe is be van kötve a 4-es metró-botrány egyetlen körözöttje

Elég egyetlen szálat kihúzni a hazai politikai-gazdasági érdekgombolyagból, és nyilvánvalóvá válik, hogy létezik olyan üzleti érdek, amely pártok és választás fölött áll.

Bundabotrány: az MLSZ lefolytatja a fegyelmi eljárást Aczél ügyében

A Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) fellebbviteli bizottsága csütörtökön úgy döntött, hogy lefolytatja a fegyelmi eljárást Aczél Zoltán ügyében, akit a Központi Nyomozó Főügyészség azzal gyanúsít, hogy 2009-ben a Siófok vezetőedzőjeként részt vett csapata két mérkőzésének manipulálásában.

Strabag-botrány: Zach visszautasítja a Profil vádjait

Visszautasította az osztrák Liberális Fórum (LIF) elnöke a Profil című hírmagazinban megjelent vádakat, amelyek szerint a Strabag osztrák építési konszern üzleti előnyszerzés céljából magyarországi pártoknak adományokat juttatott 2003 és 2005 között.

Profil dokumentumok a Strabag magyarországi megvesztegetéseiről

A Profil osztrák hírmagazin hétfőn megjelenő számában olyan feljegyzéseket és emlékeztetőket tesz közzé, amelyek tovább erősítik azokat a feltételezéseket, miszerint a Strabag építőipari konszern nagyösszegű megbízások elnyerésének reményében pénzelte a magyarországi pártokat.
Találatok: [10]  Oldalak:   1