Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Személyek:

Habony Árpád highlight_off

HVG

A Heti Világgazdaságot 1979-ben alapították, a Világgazdaság utódjaként, folytatásaként. Kezdetben a Magyar Kereskedelmi Kamara finanszírozásában jelent meg. Kritikus szellemiségű lapként indult, hamarosan Magyarország vezető gazdasági hetilapjává vált. 1989-ben alapítottak a HVG-t kiadó HVG Kiadói Rt.-t. 1994-ben a szerkesztőség és a cég munkatársai felvásárolták a cég részvényeit. 1997-ben elsők között indított internetes portált. 2003-ben a német Westdeutsche Allgemeine Zeitung többségi tulajdont szerzett az ekkor már HVG Kiadó Zrt. néven működő kiadóban, ám a lap a szerkesztői függetlenségét továbbra is megőrizte. 2014-ben a német cég megvált többségi tulajdonától, melyet a szerkesztőség és a korábbi részvénytulajdonosok a menedzsmenettel karöltve visszavásárolták. A színvonalas működéshez 2010-ben egyre több anyagi támogatásra van szükség, ezért a HVG elindította a Pártolói Tagság programját 2018-ban, melynek keretein belül az olvasók adományokkal tudják támogatni a lapot. A HVG főszerkesztői: Jakus Ibolya, Nagy Iván Zsolt.

Habony Árpád

Habony Árpád (Budapest, 1968. január 1.) magyar vállalkozó, politikai tanácsadó, Orbán Viktor személyes stratégiai főtanácsadója. A 2016-os Befolyás-barométer szerint ő Magyarország 4. legbefolyásosabb személye. Miután a 2010-es években számos vitatott ügyben érintett lett, a Fidesz tagadta, hogy hivatalos kapcsolat lenne a párt és Habony között, Orbán tagadta azt is, hogy személyesen ismerné. Ezzel szemben egyes fideszes politikusok vagy Tarlós István főpolgármester nem tagadták, hogy egyeztettek vele vagy tanácsot kértek tőle, utóbbi esetben ráadásul pont Orbán és Tarlós közt közvetített (dacára annak, hogy Orbán állítása szerint személyesen nem ismeri Habonyt), a főpolgármester később pedig elismerte, hogy Habony rendszeresen ad tanácsot neki, de mikor az ATV interjút készített vele Tarlós rendre kitért a válaszadás alól, mikor Habony státuszáról kérdezték, mint mondta „Habony Árpád mint Habony Árpád mondott véleményt.” Tagadta viszont, hogy Orbán küldené hozzá, mert „neki nincs szüksége közvetítőkre, ha a miniszterelnökkel akar tárgyalni.” 

 

Azért dolgozunk, hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

▶︎ Támogass minket pártolói tagként: patreon.com/kmonitor
▶︎ Adományozz átutalással, vagy PayPalon: k-monitor.hu/tamogatas

 

2015-ben Arthur J. Finkelsteinnel együtt Nagy-Britanniában megalapította a Danube Business Consulting Ltd. politikai tanácsadócéget, melynek ügyvezetője Lánczi Tamás, a Századvég vezető elemzője lett. Habony másik cége – melyet Győri Tiborral, a miniszterelnökség korábbi államtitkárával és a miniszterelnök jogi tanácsadójával közösen alapítottak 2015 áprilisában –, a Modern Media Group Zrt. által kiadott Lokál nevű lapban javarészt kormányzati hirdetések és a Szerencsejáték Zrt. hirdetései szerepelnek, melyekért a cég becslések szerint több százmilliós reklámbevételt könyvelhetett el. Az újságot 2016 júniusától ingyenes napilapként terjesztenik, hasonlóan a Metropolhoz a BKV és a MÁV állomásain. A Habony-féle MMG médiaérdekeltségeit 2018 végén a kormányzati médiaholdingnak "ajándékozta". (Wikipédia)

 

Nézz utána!

Találatok: [24]  Oldalak:   <<  <  1 2 3

Habonyék házát 107 millióért szigetelhette az önkormányzat

2007-ben 110 millióért újította fel a belvárosi műemlékházat az V. kerületi önkormányzat, 2013-ban 107 millióért szigeteltette – állítja az Együtt-PM. A presztízses házban lakik Habony Árpád, Orbán Viktor tanácsadója, valamint Szentgyörgyvölgyi Péter alpolgármester, a Fidesz kerületi polgármesterjelöltje – közölte Juhász Péter.

Habony Árpád kigyulladt szaunája 50 millióba került az Együtt-PM szerint

Az Együtt-PM szerint azért hagynak üresen egy értékes foghíjtelket az V. kerületben, hogy a szomszédos ház luxuslakásának kivételezett lakói – köztük Habony Árpád tanácsadó és Rogán Antal utódjelöltje – behajthassanak a teremgarázsba. Juhász Péter szerint "Rogán az új Hunvald".

Kormány kontra RTL: Jó viszony fordult át háborúba

A reklámadó nem ok, hanem eszköze a háborúnak, amely már legalább háromnegyed éve zajlik a kormány és az RTL között. A német médiacsoport a hvg.hu tudomása szerint többéves konfliktusra van felkészülve, és az RTL-közeli információink szerint se a politikai, se a gazdasági nyomás elől nem kívánnak kitérni. A parlament szerdán szavaz a reklámadóról.

Századvég-sztori: milliárdos birodalmat épít Orbán háttérembere

Közel egymilliárd forintot keresett pár hónap leforgása alatt a Fidesz-közeli Századvég-csoport – derült ki egy októberi bírósági tárgyaláson. Ám a miniszterelnök főtanácsadójához köthető csoport nemcsak a kormány támogatását élvezi, a Fidesz-frakciónak és az MFB-nek is adnak tanácsokat, továbbá a kormányváltás óta a piacon is lendületet vettek, miután felismerték, az egészség jó befektetés. Megpróbáltuk feltérképezni a századvéges társaság szövevényes érdekeltségeit.
Találatok: [24]  Oldalak:   <<  <  1 2 3