language

Lapok:

HVG360 highlight_off

Személyek:

Márki-Zay Péter highlight_off

Márki-Zay Péter

Márki-Zay Péter (1972–) magyar politikus, közgazdász, marketingszakember és villamosmérnök. 2018 óta Hódmezővásárhely polgármestere, a Mindenki Magyarországa Mozgalom alapító elnöke. A 2021-es magyarországi ellenzéki előválasztás győztese, az Egységben Magyarországért közös miniszterelnök-jelöltjeként indult a 2022-es országgyűlési választásokon. (Wikipédia)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Gigabírság, titkosszolgálati jelentések, plakátpropaganda – padlóra kerülhetnek az ellenzéki pártok

Koncepciós perekből ismert elemekkel átszőtt titkosszolgálati és ÁSZ-jelentéssel próbálja igazolni az államigazgatás az orbáni propaganda állítását: hatalomra kerülve az ellenzék külföldi érdeket szolgálna.

Rogánék egyelőre nem tudják ráhúzni az ellenzékre a tiltott kampányfinanszírozást

A „dollár-baloldalazást” igazoló jelentést igyekezett készíteni a Rogán-féle titkosszolgálat, ám eddig nem tudott bizonyítékkal szolgálni arra, hogy az ellenzék pártjait vagy kampányát szabálytalanul finanszírozták külföldi pénzekből.

A titkosszolgálat is Márki-Zayék nyomába eredt

Eddig csak a rendőrség és adóhivatal vizsgálatáról lehetett tudni, de az államhatalom bevetette a titkosszolgálati eszközöket a politikai ellenfél megfigyelésére: immár az Alkotmányvédelmi Hivatal is ada­tokat gyűjt Márki-Zay Péter Mindenki Magyarországa Mozgalmáról.

Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az Országgyűlés összetételéről szóló versenyben, mint az ellenzék.

A sok százmilliós kérdés: felveheti az ellenzék a versenyt a kormánypropagandával a Facebookon?

Most egyeztetnek az ellenzéki pártok arról, hogyan lehetne a Fidesz kampánymódszerét lemásolni úgy, hogy az mindenben szabályos legyen. Csakhogy a Fidesz módszere mögött rengeteg pénz is van: csak a Megafon 600 millióból hirdet a Facebookon, az ellenzék egy jóval szerényebb büdzséből veheti fel a versenyt.
Találatok: [5]  Oldalak:   1