Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Infocenter Zrt. highlight_off
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>

Az ember, aki megvette a Simicska-birodalmat Nyerges Zsolt portréja

Nyerges Zsolt szolnoki üzletember vásárolta meg Simicska Lajos üzleti birodalmát. Mivel Simicska egykori jobbkeze mindvégig jóban maradt Orbán Viktor miniszterelnökkel és annak családjával, ez a lépés alighanem a Simicska kontra Orbán nyilvános háború lezárásaként értékelhető. Simicska vélhetően visszavonulót fújt.

Kormány kontra RTL: Jó viszony fordult át háborúba

A reklámadó nem ok, hanem eszköze a háborúnak, amely már legalább háromnegyed éve zajlik a kormány és az RTL között. A német médiacsoport a hvg.hu tudomása szerint többéves konfliktusra van felkészülve, és az RTL-közeli információink szerint se a politikai, se a gazdasági nyomás elől nem kívánnak kitérni. A parlament szerdán szavaz a reklámadóról.

Így lett egyeduralkodó a kormány kedvenc ügynöksége: IMG-sztori 2.

Bár a kulcsszereplők makacsul hallgatnak, közvetett forrásokból nagy vonalakban rekonstruálni lehet, hogyan vált az állami hirdetések terén egyeduralkodóvá egy apró reklámcég. A tízmilliárdnyi közpénzt mozgató IMG alapítója néhány éve még hadban állt a Fidesz mögött álló üzletemberekkel, de a 2010-es kormányváltás nagy változásokat hozott, miközben fontos emberek nagy számokkal dobálóztak. Az IMG-történet második része.

Nyergest látja a TV2 megvétele mögött az MSZP és az Együtt

Közvetett jelekből arra következtet az MSZP és az Együtt, hogy a TV2 megvásárlása mögött Nyerges Zsolt, a médiában is érdekelt jobboldali nagyvállalkozó áll, ezért a versenyhivatalhoz fordultak a tranzakció kivizsgálása érdekében. A TV2 visszautasítja a vádakat.

Kinek válság, kinek aranykor

Miközben a válság sújtotta médiapiacon sokan a túlélésért küzdenek, egyesekre rámosolygott Fortuna, és az állami hirdetéseknek köszönhetően egyre jobb üzleti eredményeket érnek el. A hazai médiapiac a pénzügyi világválság 2008-as kirobbanása óta folyamatosan szűkül, a hirdetési bevételek csökkenése miatt számos szereplő kényszerült lehúzni a rolót, mások nadrágszíjhúzással próbálják átvészelni az ínséges időket.

Szerencsés nyertesek - ki kaszál a jobboldalon?

A Fidesz holdudvarához tartozó médiabirodalmak felemás évet zártak tavaly. A Fidesz ellenzéki időszakában felépített négy nagy jobboldali médiavállalkozásból kettő: a Nemzet-csoport és az Infocenter nyereséges, a Széles Gábor és Vitézy Tamás nevével fémjelzett cégek veszteségesek.

Jó évet zárt a Fidesz-közeli médiabirodalom

25,7 milliárdos forgalom mellett 3,75 milliárd forintos nyereséggel zártak a Fidesz-közelinek mondott médiavállalkozások 2011-ben.

100 milliónál is több közpénz a Heti Válasznak és a Demokratának

A Heti Válasz és a Demokrata az utóbbi évek folyamán összesen bő százmillió forintnyi bevételhez jutott a döntő többségükben fideszes budapesti önkormányzatoktól. Igaz, arra is akadt példa, hogy épp egy szocialista kerület áldozzon közpénzt a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó orgánumra.

Sejtelmes erők dúltak a kormány első nagy belháborújában

Fellegi Tamás az egyik legfontosabb minisztérium vezetőjeként egyik konfliktusból került a másikba, bukása pedig egyben a kormányzati kötődésű gazdasági háttéremberek megerősödésének is a története. A Fidesz körüli gazdasági birodalomról szóló kétrészes cikk második darabja.
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>