Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Kulcsszavak:

internet highlight_off

Lapok:

444

Az online lapot 2013. április 29-én alapította Uj Péter, az index.hu egykori főszerkesztője több volt munkatársával együtt. Uj jelenleg is a portál főszerkesztője.  A 444 tulajdonosa és kiadója a Magyar Jeti Zrt., amelynek Kardos Gábor a vezérigazgatója, operatív vezetője Fenyő Balázs István. A 444 liberális, erőteljesen kormánykritikus internetes portálként definiálja önmagát, sokszor humoros és önirónikus tartalmakkal. 2014-ben az Open Society Foundation-től 10 millió forintos támogatást nyertek el, amiből 14! nevű választásfigyelő mobilos alkalmazást fejlesztették. 2017 óta adományokkal is lehet munkájukat segíteni. 

Találatok: [6]  Oldalak:   1

Szinte ingyen is megoldhatták volna, de inkább sokat fizettek a fideszes háttérember családi cégének

Vidéki hírhálózatot épít a közmédia egyik cége, ezért megvásárolt 110 weboldalt. Az oldalak többsége ugyanúgy néz ki és ugyanaz rajtuk a tartalom, mégis kifizettek értük 120 milliót. Az eladó Várhegyi Attila egykori fideszes államtitkár családjának cége, ami óriási üzletet csinált

Fidesz-közeli tévék, lapok és a közmédia jártak jól a "működő reformokról" szóló kampánnyal

Fidesz-közeli médiacégek és a közmédia csatornái részesültek legnagyobb részben a kormány tavalyi, 600 millió forint értékű kampányának költéseiből, amit a működő magyar reformok népszerűsítése céljából készíttetett a Miniszterelnöki Kabinetiroda (MK). Ez Rogán Antal minisztériumának válaszából derül ki, amit a 444 közérdekű adatigénylésére válaszul küldött a hivatal.

Miért reklámozza ingyen a Waberert a magyar pavilon Velencében?

A szállítmányozással foglalkozó cég, aminek tulajdonosát, Wáberer Györgyöt júliusban nevezte ki Orbán Viktor a közúti fuvarozás miniszterelnöki bizotsának, eddig nem tűnt ki azzal, hogy a kultúra lelkes mecénása lenne. És valahogyan a velencei biennale támogatását sem kürtölik világgá.

Köztük oszt ki az állam 25 milliárdot kommunikációs munkákra

Április végén jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, hogy a tavaly életre hívott Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) nyolc különböző feladatkörben 25 milliárd forint értékű pályázatot hirdet médiaügynökségek és partnereik részére. Az NKH-t azért találta ki a kormány, hogy egy helyre gyűjtse az állami intézmények és vállalatok hirdetési költéseit.

Az EU csalás elleni hivatala vizsgálta a céget, aminek az új fejlesztési miniszter dolgozott

Sok vitája van a magyar kormánynak az EU-val a támogatási pénzek elköltéséről, de ritka az, amikor konkrét korrupciós gyanút fogalmaznak meg. Ám pontosan ez történt egy 2012 májusában kiírt pályázat esetén, amelyet az OLAF, az EU csalás ellenes hivatala vizsgált ki.
Találatok: [6]  Oldalak:   1