language

Kulcsszavak:

internet highlight_off
média highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>

Milliárdokat keresett Sarka Kata férje a Femcaféval

1 milliárd 622 millió forintos nettó értékesítés mellett 927 millió forintos adózott eredménnyel zárta 2020-at a Femcafét kiadó Netrise Hungary Kft. A cég 2017 nyarán lett az utóbbi időben leginkább az egykori Rogán-házaspár – Rogán Antal és Rogán-Gaál Cecília – környékén emlegetett, illetve a miniszter volt feleségével jelenleg is üzlettársi kapcsolatban álló Sarka Kata férjeként is ismert Bessenyei Istváné.

Már vagyonkezeléssel is foglalkozik a hazai randivonalak királya

Vagyonkezelő céggel erősíti magyarországi jelenlétét az osztrák médiavállalkozó, Eugen Russ, aki 2017-ben három kelet-magyarországi lap eladásával közvetve hozzájárult az Orbán-kormányhoz közel álló médiabirodalom kialakulásához.

Szinte ingyen is megoldhatták volna, de inkább sokat fizettek a fideszes háttérember családi cégének

Vidéki hírhálózatot épít a közmédia egyik cége, ezért megvásárolt 110 weboldalt. Az oldalak többsége ugyanúgy néz ki és ugyanaz rajtuk a tartalom, mégis kifizettek értük 120 milliót. Az eladó Várhegyi Attila egykori fideszes államtitkár családjának cége, ami óriási üzletet csinált

Fidesz-közeli tévék, lapok és a közmédia jártak jól a "működő reformokról" szóló kampánnyal

Fidesz-közeli médiacégek és a közmédia csatornái részesültek legnagyobb részben a kormány tavalyi, 600 millió forint értékű kampányának költéseiből, amit a működő magyar reformok népszerűsítése céljából készíttetett a Miniszterelnöki Kabinetiroda (MK). Ez Rogán Antal minisztériumának válaszából derül ki, amit a 444 közérdekű adatigénylésére válaszul küldött a hivatal.

“Üzleti titok”, hogy mennyit fizetett a kormány a PestiSrácoknak és a TV2-nek a menekültellenes kampányért

A külföldön már humanitárius katasztrófaként emlegetett magyarországi menekültkérdést a betonon fekvő emberek elé állított rendőrsorfalban megtestesülő erődemonstrációval, és hangos kommunikácóval “kezelő” kormány 380 milliót költött a bevándorlásról és terrorizmusról szóló konzultáció hirdetéseire. Azt azonban titkolja a Miniszterelnökség, hogy melyik újságnak, rádiónak és tévének pontosan mennyit is fizettek a menekültellenes hangulatkeltésben való részvételért.

Köztük oszt ki az állam 25 milliárdot kommunikációs munkákra

Április végén jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, hogy a tavaly életre hívott Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) nyolc különböző feladatkörben 25 milliárd forint értékű pályázatot hirdet médiaügynökségek és partnereik részére. Az NKH-t azért találta ki a kormány, hogy egy helyre gyűjtse az állami intézmények és vállalatok hirdetési költéseit.

Kalapács alá került a Portik- és Lázár-közeli mutyiingatlan

Harmadjára hirdette meg a minap a felszámoló azt a hódmezővásárhelyi ingatlant, amit az akkor Lázár János (Fidesz) jelenlegi kancelláriaminiszter által vezetett várostól – Lázár előterjesztésére – vásárolt meg 2007-ben internetes hirdetésekért a papíron a költségvetési csalással gyanúsított Holman-fivérek, ténylegesen állítólag Portik Tamás érdekeltségében álló Generál Média Kft.
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>