Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

Személyek:

Huth Gergely highlight_off
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Kétmilliárdból reklámozta magát a kormánymédiában az MVM

Elképesztő összegű közpénzt fordított saját tevékenységének reklámozására az MVM Zrt., több mint 2,2 milliárd forintos reklámköltséget fizettek ki kormányközeli médiumoknak 2016 eleje óta – derítette az LMP.

Lezsák vejéhez és cenzúrabotrányba keveredett kiadóhoz is juttattak közpénzt Schmidt Máriáék

Több érdekes tétel is kiderült már a Schmidt Mária-féle ’56-os emlékbizottság költéseiről, például amikor saját sörözőjének arculatváltására is kapott közpénzt a pestisrácok.hu főszerkesztője. Különböző célokra – köztük egy többhetes józsefvárosi rendezvénysorozatra – összesen 75 millió forintot kaptak Huth Gergely cégei és a lapigazgató Stefka István. 50 millió forintot vitt el Desmond Child újahasznosított dala, az “Egy szabad országért”, pedig a közeműködők ingyen vállalták a szereplést és a közmédia is térítésmentesen biztosította a stúdiót a dal rögzítéséhez.

Sörözőjére kapott közpénzt a Pesti Srácok főszerkesztője

75 millió forint közpénzt kapott a Pesti Srácok nevű kormánypárti blog lapigazgatója és főszerkesztőjének cégei az '56-os Emlékbizottságtól, derül ki az RTL riportjából. Stefka István és Huth Gergely a pénzből többek között átalakították az R56 nevű sörözőt és készítettek egy dokumentumfilmet, de állításuk szerint a blogjukat nem ezekből a pályázatokból finanszírozták.

Cégbíróság: Huth Gergelyt eltiltották a cégvezetéstől, de ügyvezető maradhat

A cégbíróság szerint a Pestisrácok ügyvezetőjét 2014-ben jogerősen 5 évre eltiltották a cégvezetéstől, mégis ügyvezető maradhat, mert senki nem indított az ügyben törvényességi felügyeleti eljárást.

23 cikkben népszerűsítette a Liget-projektet a Gerilla Press Kft. 1,8 millió forintért

A Huth Gergely tulajdonában lévő cég 2015. szeptemberében kötött fél évre szóló szerződést a Városliget Zrt.-vel. A Gerilla Press átlagosan havi négy cikket jelentetett meg a Liget-projektről a Nullahetegy.hu-n havi nettó 300 ezer forintért cserébe. Az átlagosan 75 ezer forintba kerülő bejegyzések között megtalálható Baán László több közleménye, némelyik cikk pedig vélhetően szó szerinti átvétele egy-egy MTI-hírnek.
Találatok: [5]  Oldalak:   1