language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

Lapok:

Media1 highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

Aláírták: Mészáros Lőrinc embere megveszi a szlovén Radio City 100 százalékát

Szlovéniában terjeszkedik a Mészáros Lőrinc-közeli, a Rádió 1 központjában működő Média Moment Kft. és a Radio Factory Kft., mely adásvételi szerződést írt alá az egyik vezető rádió, a Radio City 100 százalékának megvásárlásáról.

„Rogán Antal tíz éve a barátom, de soha nem volt közös üzleti ügyünk”

Exkluzív interjút adott a Media1.hu-nak Shabi Michaeli izraeli-grúz állampolgár, aki a napokban 50 százalékos tulajdonossá vált a 168 Órát és az ELLE Magazint kiadó Brit Mediában. Az üzletember, akinek ez az első médiabefektetése, megerősítette lapunknak, hogy barátja Rogán Antalnak, a kormányzati hirdetésekért is felelős fideszes politikusnak, de elmondása szerint a médiavállalatba történő befektetésnek ehhez nincs köze. Az interjúban Michaeli azt is állította, hogy a sajtó valótlanul hozta összefüggésbe korábban a letelepedésikötvény-üzlettel. Elmondta azt is, hogy milyen fejlesztésekkel készül a vállalat: rádióban és televízióban is gondolkodnak, de a Klubrádió semmilyen szerepet sem tölt be a terveik között, függetlenül az abban lévő részesedésüktől. Egyebek mellett megkérdeztük az üzletembert arról is, baloldali lap marad-e a 168 Óra, és számítanak-e állami hirdetésekre, de szó esett arról is, milyen időtávon tervezi tartani a vállalatot

Bréking: Rogán Antal izraeli-grúz üzletember barátja beszáll a Brit Mediába

A Media1 megtudta, hogy társtulajdonos lett a 168 Óra és az ELLE magazin kiadójában Shabi Michaeli izraeli-grúz kettős állampolgár, akinek neve évekkel ezelőtt a kormányzati reklámokért felelős politikus barátjaként került elő a sajtóban. A Media1 exkluzív interjút is készített Shabi Michaelivel, akit Rogán Antalhoz fűződő kapcsolatáról, a gyorskölcsönös cégéről és a befektetése céljairól is kérdeztünk.

Vizsgálatot indít Vaszily Miklós, a Pesti TV tulajdonosa – Huth Gergely áll ennek elébe

Arra kíváncsi Vaszily Miklós – a Mészáros Lőrinchez, Orbán Viktor barátjához is köthető Pesti TV-t üzemeltető médiavállalat 50 százalékos társtulajdonosa –, hogy Huth Gergely műsorgyártó cége hogyan költi el a csatornától származó, a műsorok elkészítésére adott pénzeket – erről Vaszily Miklós nyilatkozott a Media1-nek. Huth is nyilatkozott a Media1-nek: azt mondta, áll a vizsgálat elébe, és szerinte megalapozatlan rágalmak terjednek a műsorgyártó cégével kapcsolatban. A programigazgató – meglehetősen feldúlva – lapunkkal szemben jogi eljárást helyezett kilátásba.

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

Mészáros Lőrinchez közeli rádiók is pénzügyi támogatáshoz jutnak a Médiatanácstól

A Médiatanács bejelentette, hogy mely rádióknak ítélt meg műsorgyártói támogatást, így derült ki, hogy a támogatási pénz egy része Mészáros Lőrinchez közeli rádióknál landol majd, de jut a pénzből kesmás rádiónak is. Egyébként indul a soproni és a nagykanizsai közösségi rádiós pályázat, valamint Szentendre és Gyomaendrőd is készülhet.

Mészáros Lőrinc embereihez került a Rádió 1 és a Best FM

Tulajdonost váltott a korábban Andy Vajna kormánybiztos érdekeltségében lévő Rádió 1 és a Best FM. Változás volt a kesmás Retro Rádió műsorgyártójaként is ismert RadioFactory nevű műsorgyártó cégnél is. A rádiós vállalkozások Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti cimborájának (a gázszerelőből lett nemzetközi hírű milliárdos) embereihez kerültek.

Mészáros Lőrincné új médiavállalkozást indított

Media Vivantis néven hozott létre részvénytársaságot a miniszterelnök felcsúti barátjának felesége, Mészárosné Kelemen Beatrix, a fideszes médiaholding, a KESMA által megszerzett LifeTV és OzoneTV elnöke. Az új céget ugyanoda jegyezték be, ahol korábban a Gyárfás Tamás féle NapTV, majd a megszűnéséig a Mészárosné vezette Echo TV működött, napjainkban pedig innen készítik a Hír TV műsorait.

Átvizsgálják a fideszes médiabirodalmat, a TV2 sorsa még kérdéses

Összevonásokra, átalakításokra készül a Közép Európai Sajtó és Média Alapítvány, a KESMA az általa birtokolt több száz médiaterméket működtető céghálón belül. Az még kérdéses, hogy a TV2 bekerül-e az alapítványhoz.
Találatok: [10]  Oldalak:   1