Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

Intézmények:

Megapolis Media Zrt. highlight_off
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Mostantól Mészáros Lőrinc plakátjairól mosolyoghat ránk Soros György

Simicska Lajos plakátjai is a felcsúti milliárdoshoz kerültek, így ismét költözhetnek az állami hirdetések. Lezárulóban a nagy átadás-átvétel.

Öt egykori Simicska-céget vesz a nevére Mészáros Lőrinc

A Gazdasági Versenyhivatal honlapjára feltöltött tájékoztatás szerint öt egykori – már korábban is Mészáros-közelben emlegetett – Simicska-cégben kizárólagos tulajdonos lesz Mészáros Lőrinc.

Exkluzív: a Mészáros-körnél landolt a Simicska-hagyaték

Az elmúlt két hónapban 52 egykori Simicska-cég indult el Mészáros Lőrinc irányába; ebből 15 már meg is érkezett hozzá, a többi egyelőre a csúcsmilliárdos ügyvédjénél várja sorsa beteljesedését. A Válasz friss kutatásából kiderül: olyan relikviák is a felcsúti lobbihoz kerültek, mint a híres-hírhedt Radóc utcai irányítóközpont, a Mahir nevű hirdetőoszlop-konszern, valamint a Közgép óriásvállalat 70 százaléka. Megtudtuk továbbá, hogy a NER visszafogadta Simicska Lajos egyik legfőbb bizalmasát, a kitiltási botrány sztárszereplőjét, a volt NAV-elnök Vida Ildikót.

Már hivatalos: Mészáros lett az új Simicska

Mészáros Lőrinc és köre veszi át az Orbán Viktorral szembefordult egykori oligarcha, Simicska Lajos cégbirodalmának nagy részét.

6 Simicska-cég landolt Mészáros közelében egyetlen nap alatt

Így már 8 céget birtokol Mészáros Lőrinc embere.

Hivatalosan is indul a nagy Simicska-Nyerges üzlet

„Dr. Nyerges Zsolt megvásárolja dr. Simicska Lajos és családja saját és közös tulajdonában lévő építőipari, mezőgazdasági, média- és közterületi reklámpiaci, illetve vagyonkezelői üzleti érdekeltségeit” – így szól a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) oldalára ma feltöltött engedélykérelem egyetlen mondata.

A Simicska-média tündöklése és bukása

A Magyar Nemzet és a Heti Válasz eladásával vagy megszüntetésével és a Lánchíd rádió bezárásával (az októberben lejáró frekvenciaengedélyt nem hosszabbítják meg, ha minden igaz), úgy tűnik, Simicska Lajos egy időre biztosan kiszáll a magyar médiapiacról, ami pedig elég régóta elképzelhetetlen volt a jelenléte nélkül.

Uniós és magyar közpénzek a kormánypárti médiafoglalás szolgálatában 2014-2016

Lassan befejeződik a nem-kormánypárti média felvásárlása, miközben másfél év alatt szinte a semmiből felépült az új, Simicska-cégek nélküli orbánista médiaportfólió. Az 1 milliósra mért elérésű Origo mellett a TV2, az új bulvár-portfólió, az ugyancsak egymillió olvasót elérő vidéki laphálózat és a szépen hálózatosodó rádióadók sosem látott, politikailag homogén tulajdonosi struktúrájú médiabirodalommá állnak össze. Az akvizíciók és a működtetés költségeit részben a magyar költségvetésből átcsatornázott pénzek, részben a tulajdonos stróman-oligarcháknak juttatott uniós finanszírozású projektek haszna fedezi.

A cégbíróság megállította Simicskáékat

Újabb fejlemény történt a TV2 vagyonkezelő cégénél, a tulajdonos-ügyvezető Yvonne Dederick és Simon Zsolt szerint ez nekik kedvez, nem a céget megvásárolni szándékozó Fonyó Károlynak.

Simicskáék szerint nekik ugyan nem fizetett Vajna

Újabb szürreális nyilatkozatháború indult el a TV2 tulajdonjogáért viaskodó Vajna-tábor és a Simicska-Fonyó páros között. A TV2 tegnap jelentette be, hogy lezárult a folyamat, Andy Vajna Magyar Broadcasting Co. Kft nevű cége megvette a tévét, sőt, a társaság megállapodást kötött a TV2 korábbi tulajdonosával, a ProSiebenSat.1 Media AG-vel az eladóknak, valamint a csatornának biztosított hitelek átvállalásáról.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>