language

Kulcsszavak:

koncesszió highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [449]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Szaporodnak az autópálya-építő cégek Szijj László Duna Aszfaltjánál

A cégcsoportban a pályaépítés tavaly a szokottnál halványabban ment, ami azt jelenti, hogy a profit 9 milliárdról 4,4 milliárdra csökkent.

Két év alatt 19 milliárd forintot vettek ki a néhai Andy Vajna kaszinóiból Garancsiék

A Covid-járvány sem tépázta meg a fővárosi kaszinók jövedelmezőségét, még bértámogatást is kaptak. 10 milliárd 921 millió forint osztalékot fialtak a néhai Andy Vajna fővárosi kaszinói 2021-ben az új tulajdonosnak, a Garinvest Projekt Zrt.-nek.

6,6 milliárdot hozott a dohánybiznisz Lázár János holdudvarának

Rekordot döntött a trafikhálózat ellátására egyedüliként felkent Országos Dohányboltellátó Zrt., ahogy 2015-os fennállása óta minden évben. Ezúttal 862 milliárd forint árbevételt és 6,6 milliárd forint adózott eredményt mutatott ki az állammal koncessziós szerződést kötött társaság, ami 120 milliárd forint forgalombővülést jelent, és a nyereség is nőtt 1,3 milliárd forinttal a 2020-as évhez képest.

Mészárosék tesznek egy szívességet, aztán százmilliárdokat szakítanak az autópályákból 2057-ig

Mészáros Lőrinc üzleti körei húzták be az állami gyorsforgalmi utak üzemeltetésének és fejlesztésének 35 éves koncesszióját. Rövid távon az állam és a párt nyer, hosszú távon Mészárosék.

Mészáros Lőrinc több évtizedes autópályás múlttal rendelkező cégeket hajtott maga alá alvállalkozónak

Az alvállalkozókról méltatlanul kevés szó esik egy milliárdos állami közbeszerzés eredményhirdetésekor, pedig a munka dandárját általában ők végzik el. Mészáros Lőrinc és Szíjj László nevét az egész ország ismeri, de az alvállalkozóik szerényen megbújnak a háttérben, holott a közbeszerzés áldásaiból azért ők is bőven részesülnek.

Megnézheted, melyik autópályákon keresnek majd akár ezer milliárdot is Mészárosék

Nem került be a teljes gyorsforgalmi hálózat a koncessziós csomagba, de az még tovább bővülhet, és nagyobb profitot termelhet a sokat kritizált ppp-s sztrádáknál is.

Rogán Antal a 35 éves autópálya-koncesszióról: Inkább Mészáros, mint egy külföldi

Évente és kilométerenként 96,2 millió forintért Mészáros Lőrinc és Szíjj László érdekeltségei fogják üzemeltetni 35 évig a teljes magyarországi gyorsforgalmi úthálózatot.

A Themis vezette konzorcium nyerte meg 35 évre az autópályák kezelését

A Themis magántőkealap vezette konzorcium nyerte el a nemzeti autópálya-koncessziót a következő 35 évre – jelentette be Rogán Antal kabinetminiszter a Nemzeti Koncessziós Iroda eljárásáról. A győztes RAD-rendszerben kezelheti és építheti a magyar autópályákat. A Mészáros Lőrinc és Szíjj László vállalkozók érdekeltségeivel felálló konzorcium sok feladatot vállal magára.

A NER rárepült a hulladékbizniszre

A Mol Nyrt., Mészáros Lőrinc és Pintér Sándor bizalmi köre is vásárolt mostanában hulladékos cégeket. Pedig az elmúlt fél évben nem sok minden történt a 35 éves hulladékkoncesszió és az ezzel járó nagy központosítás ügyében. A Mol Nyrt. szeretné konszolidálni a piacot, de a különböző hulladékáramokban (vas, papír, műanyag, bio, gumi, üveg) lehetnek majd kiemelt partnerei is, talán ezért is indult meg már most a tülekedés.

Jogerős: a kormány nem titkolhatja, hogy mi alapján döntött a 35 éves sztrádakoncesszió mellett

A kormány 35 évre magáncégeknek adná oda a hazai autópályák üzemeltetését és az ország összes településének szemétszállítását. Ez elképesztő nagy üzlet. Érthetetlen, hogy miért érné meg az adófizetőknek. A kabinet szerint a megalapozó számítások igazolnák azt, hogy megéri az üzlet, ezeket azonban nem akarja nyilvánosságra hozni. A bíróság mindkét esetben úgy döntött, hogy az adatokat nyilvánosságra kell hozni. Az egyik ügyben ma jogerős ítélet is született.
Találatok: [449]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>