Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Akták:

Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-) highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [92]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Újra a Gazdaságvédelmi Alaphoz nyúlt a kormány - megy pénz kormánykommunikációra is

A Magyar Közlöny egyik kormányhatározata ismét a Gazdaságvédelmi Alapból való költekezésről rendelkezik. Ennek értelmében három célra összesen 9,1 milliárd forintot pántlikázott fel a kormány az eredetileg a koronavírus-járvány negatív gazdasági hatásainak ellensúlyozására, enyhítésére létrehozott Gazdaságvédelmi Alapból. 9,1 milliárd forintból 7 milliárd megy kormányzati kommunikációra és konzultációra, 1,4 milliárdot kap a Petőfi Irodalmi Múzeum a működési célú kiadások fedezésére, 700 millió forint pedig a turisztikai fejlesztési célelőirányzatra kerül. A Gazdaságvédelmi Alap mellett a központi tartalékhoz is hozzányúlt a kormány - azon belül is a rendkívüli kormányzati intézkedések előirányzathoz. Innen 397,4 millió forintot csoportosított át a kormány az egyházi épített örökség védelmére és egyéb beruházásokra.

A kormányzati intézkedéseken túl a kastélyprogramot is Balásy cégei reklámozhatják

Nettó 267 millió forintért reklámozhatja a Nemzeti Kastélyprogramot a New Land Media és a Lounge Design. Ez persze csak aprópénz ahhoz képest, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött velük a kormányzati intézkedések népszerűsítését szolgáló kommunikációs feladatokra.

Idén már 50 milliárd ment el kormánykommunikációra - minden forint egy emberhez folyt be

Három hónap alatt 31 megbízás: ennyit könyvelhetnek el a Fidesszel nyíltan szimpatizáló Balásy Gyula cégei. És az értük befolyó milliárdokat is, ami idén már közel 50 milliárd forintot tesz ki. A harmadik negyedévi nettó 14,7 milliárd forinttal együtt idén már 49,6 milliárd forint folyt a két érintett Balásy-céghez, miután a második negyedévben 19,5, az elsőben pedig 15,4 milliárdos munkát kaptak a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól.

Közelednek a választások, gyorsan megtolták még 3,5 milliárddal a propagandát

Újabb 3,5 milliárt forintot költ el Rogán Antal minisztériuma arra, hogy tájékoztassa a magyar állampolgárokat és a nemzetközi közvéleményt a kormány döntéseiről.

A cégcsoport, amely akkorát nőtt, hogy Mészáros Lőrinc is sírva könyöröghet a receptért

Ami ugyanúgy kezdődik, mint az ő cégeinél: végy egy csomó közpénzt! Balásy Gyula ügynökségei 2017 eleje óta 100 milliárd forint állami megbízást kaptak.

270 milliós morzsa hullott Rogán favoritjának

A Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatal újabb megbízásokkal látta a brüsszelezős, sorozós kampányokat is jegyző Balásy Gyula cégeit. A Kaposvár és az M7 közötti szakasz fejlesztésénél a reklámkampányok tervezését, lebonyolítását, a médiavásárlást Lounge Design Kft. és a New Land Média Kft. kapta. Mindkét cég annak a Balásy Gyulának az érdekeltsége, aki az utóbbi években a kormány kedvenc kommunikációs ügynöke lett, sora nyeri a megbízásokat.

Újabb 10 milliárdot költ propagandára a kormány

A Miniszterelnöki Kabinetiroda április közepén megint egy 10 milliárd forint értékű keretszerződést kötött Balásy Gyula reklámcégeivel “az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos” kampányra. A szerződés év végéig vagy a keretösszeg kimerüléséig szól, de 7 milliárdot biztosan elköltenek a pénzből.

Sokba került a néppártos plakátbalhé, január óta napi 100 millió égett el

Még a korábbiakhoz képest is döbbenetes ütemben szórja a pénzt a kormányzat a propagandaplakátokra. A Rogán Antal irányítása alatt álló Miniszterelnöki Kabinetiroda a napokban adott újabb 10 milliárdos megbízást az állami kommunikációs munkákat lebonyolító ügynökségeknek, hogy nehogy elakadjon az állampolgárok és a külföldi szervezetek megfelelő tájékoztatása arról, mire készül a kabinet.

Újabb 10 milliárdot tolnak Rogánék a plakátkampányolásba

Idén ez már a második 10 milliárdos keretmegbízás Balásy Gyula cégeinek. Tavaly egész évben 18,4 milliárd ment el a tájékoztató kampányokra.

Szél Bernadett: A kampány jogtalan előnyszerzésre való alkalmassága tekintetében kérdésre előadom

A kampány jogtalan előnyszerzésre való alkalmassága tekintetében kérdésre előadom, hogy a kampány a kormánypártok politikai narratíváját reklámozza, ezáltal folyamatában is befolyásolja a választópolgárok politikai véleményét, sérti a pártok esélyegyenlőségét, és az európai parlamenti választások kapcsán a kormánypártok számára jogtalan előnyt biztosít. Ez egy egyszerű, érzelmekre ható, hazugságra építő politikai propaganda a kormánypártok részéről, szavazatszerzési céllal.
Találatok: [92]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>