Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Akták:

Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-) highlight_off
Találatok: [86]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9   >  >>

Újabb 10 milliárdot költ propagandára a kormány

A Miniszterelnöki Kabinetiroda április közepén megint egy 10 milliárd forint értékű keretszerződést kötött Balásy Gyula reklámcégeivel “az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos” kampányra. A szerződés év végéig vagy a keretösszeg kimerüléséig szól, de 7 milliárdot biztosan elköltenek a pénzből.

Sokba került a néppártos plakátbalhé, január óta napi 100 millió égett el

Még a korábbiakhoz képest is döbbenetes ütemben szórja a pénzt a kormányzat a propagandaplakátokra. A Rogán Antal irányítása alatt álló Miniszterelnöki Kabinetiroda a napokban adott újabb 10 milliárdos megbízást az állami kommunikációs munkákat lebonyolító ügynökségeknek, hogy nehogy elakadjon az állampolgárok és a külföldi szervezetek megfelelő tájékoztatása arról, mire készül a kabinet.

Újabb 10 milliárdot tolnak Rogánék a plakátkampányolásba

Idén ez már a második 10 milliárdos keretmegbízás Balásy Gyula cégeinek. Tavaly egész évben 18,4 milliárd ment el a tájékoztató kampányokra.

Szél Bernadett: A kampány jogtalan előnyszerzésre való alkalmassága tekintetében kérdésre előadom

A kampány jogtalan előnyszerzésre való alkalmassága tekintetében kérdésre előadom, hogy a kampány a kormánypártok politikai narratíváját reklámozza, ezáltal folyamatában is befolyásolja a választópolgárok politikai véleményét, sérti a pártok esélyegyenlőségét, és az európai parlamenti választások kapcsán a kormánypártok számára jogtalan előnyt biztosít. Ez egy egyszerű, érzelmekre ható, hazugságra építő politikai propaganda a kormánypártok részéről, szavazatszerzési céllal.

Nyolc év alatt 70 milliárdot költött a kormány önfényezésre és rettegtetésre – infografikák

Az idősoros adatokból az látszik, hogy a kormány egyre többet és többet költ sikerkommunikációra és valamiellenes kampányokra, a Miniszterelnökség legkedveltebb kiadói, az állami hirdetések kedvezményezettjei pedig ma már egytől-egyig kormányközeli tulajdonban vannak, kivéve a Simcsika-helyettesítő plakátcéget, a francia JCDecaux-t.

Ha így takarékoskodik a magyar állam, akkor mi lenne, ha nem spórolna?

Fél év alatt több mint 38 milliárd forintot költött el kommunikációra az állam. Ez a másfélszerese annak, amit elvileg egy évre szántak.

22,4 millióért karácsonyozik az ITM

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium számára a karácsonyi ünnepi álománygyűléssel egybekötött fogadáshoz kapcsolódó rendezvényszervezési feladatok ellátása, illetve a beszerzési igény kielégítése érdekében írásbeli konzultáció lefolytatása. Ezt a feladatot fogják elvégezni 22,4 millió forint plusz áfáért a kormány kommunikációs beszállítói.

17 milliárdért kapott megbízásokat 3 hónap alatt a kormány kedvenc PR-osa

Balásy Gyula cégeinek nem volt nehéz dolga a harmadik negyedévben.
Találatok: [86]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9   >  >>