Intézmények: |
|
Akták: |
Találatok: [3] Oldalak: 1
Közel 20 milliárdot költöttek Rogánék a szavazók meggyőzésére a választás előtt
A K-Monitor közérdekű adatigénylésére a Rogán Antal-féle kabinetiroda közzétette 2022-es szerződéseit, amelyekből kiderül, sokba került az országnak a választást megelőző propaganda. Az adatok szerint 2022 áprilisáig, vagyis az országgyűlési választások előtt 19,6 milliárdot költöttek „kék hirdetéses” és népszavazási hirdetésekre.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Király Nóra
Kobza Miklós
Nyitrai Zsolt
Szabó Krisztián Szilárd
Szabó László
civil út
Digitális Kutatások Intézete
Fiatal Családosok Klubjának Egyesülete
Fiatalok a Polgári Magyarországért Egyesület
Ficsak 11 Alapítvány
Kommentár Alapítvány
Mindennapok Női Szemmel Egyesület
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Női Erőforrás Társaság Egyesület
Szent István Intézet
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
hirdetés
kampányfinanszírozás
klientúra
média
túlárazás / pénznyelő
választások - népszavazás
Mostanáig kellett várni, hogy kiderüljön, kiket támogatott idén Rogán a pénzünkből
Bár a jogszabály szerint a megkötés után hatvan nappal kéne, idén először novemberben tette közzé a Rogán-féle Kabinetiroda a 2022-es szerződéseit - és azt is csak azután, hogy a K-Monitor közérdekű adatigénylést nyújtott be nekik. Egészen mostanáig kellett várni, hogy kiderüljön: a választások előtt összesen 19,6 milliárdot költöttek kék hirdetéses és népszavazási hirdetésekre, és ehhez jön még hozzá a legújabb "bombás kampány" 7,8 milliárdja.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Király Nóra
Nyitrai Zsolt
Rogán Antal
Civil Út Alapítvány
Digitális Kutatások Intézete
Fiatal Családosok Klubjának Egyesülete
Fiatalok a Polgári Magyarországért Egyesület
Kommentár Alapítvány
Mindennapok Női Szemmel Egyesület
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Női Erőforrás Társaság Egyesület
Szent István Intézet
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
civilek
média
5 hónap alatt 28 milliárdot költött Rogán a kormány kommunikációjára
28 milliárd forintba kerültek a kormány hirdetései decembertől áprilisig, derítette ki a K-Monitor. A New Land Média, vagyis Balásy Gyula cége kapta ezúttal is a kormánypropaganda előállítására szóló megbízást, már 2019-ben is 70 milliárd forintnyi közpénz landolt nála. A Miniszterelnöki Kabinetiroda, vagyis a Rogán Antal által kötött szerződéseket is a lap hozta nyilvánosságra. Ebből kiderült, hogy
A Magyar Turisztikai Ügynökség 10,86 milliárd forintból működik idén
A Kommentár Alapítvány éves működési költsége 300 millió
A Kommentár ingatlanaira is közel 3 milliárdot juttattak
A Batthány Lajos Alapítvány tavaly december végén 3,4 milliárdot kapott, idén április hatodikáig 279860000 járt nekik, hogy elérje az alapító okiratban meghatározott célokat.
A Batthyány Lajos Alapítvány támogatásai
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Batthyány Lajos Alapítvány
Kommentár Alapítvány
Lounge Design Kft.
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
Miniszterelnöki Kabinetiroda
New Land Media Kft.
hirdetés
klientúra
PR
támogatás
vagyonátadás / közérdekű alapítvány
Találatok: [3] Oldalak: 1