language

Intézmények:

Közép- és Kelet-Európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány highlight_off

Kulcsszavak:

rendezvényszervezés highlight_off

Közép- és Kelet-Európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány

A Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány (rövidítve: KKETTK) a Magyar Köztársaság Kormányának 1020/1999. (II.24.) számú kormányhatározata nyomán 1999. június 18-án jött létre. A Közalapítvány gondoskodik a magyar és közép-kelet-európai történelem, politika és társadalom tényeinek kutatásáról és elemzéséről, különös tekintettel az 1917-től napjainkig terjedő időszakra, a diktatúrák történetére és a magyarországi viszonyokra.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

1,3 milliárdot költenek Schmidt Máriáék a 30 éve szabadon kiállításra

A Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom még tavaly december elsején írt ki közbeszerzési eljárást kulturálisesemény-szervezési szolgáltatásokra. Ennek eredményét közölték az uniós közbeszerzési értesítőben, mely szerint az eredetileg 1,5 milliárdosra becsült munkát nettó 1,28 milliárdért végzi el az egyetlen pályázó.

Húszezer dollárért lépett fel Steve Bannon Budapesten, a számlát az adófizetők állták

Húszezer dollár jogdíjat kapott Stephen K. Bannon, Donald Trump amerikai elnök egykori főstratégája a Schmidt Mária-féle Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítványtól a május 23-i fellépéséért a Várkert Bazárban – derül ki az Átlátszó birtokába került szerződésből. Az előadás költségeit végső soron az „Európa jövője” címmel megrendezett konferencia szponzora, a Külgazdasági és Külügyminisztérium fedezte. Az adatszolgáltatáshoz csatoltak egy 3 millió forintos hotelszámlát is – az nem világos, hogy ezt csak Bannon és stábja, vagy a konferencia több vendége hozta össze a budapesti Kempinskiben.

Hárommillió forintért repült a Bálnába Milo Yiannopoulos plusz egy fő – derítette ki Vajnai Attila

Több mint hárommillió forintért vett repülőjegyet Milo Yiannopoulosnak és kísérőjének a Schmidt Mára által vezetett közalapítvány – árulták el némi spéttel az adatigénylő Vajnai Attilának. Ezzel bőven húszmillió fölé emelkedett a szélsőjobbos provokátor májusi budapesti előadásának ismert költsége.

Schmidt Mária közalapítványa eltolta az anonimizálást, mégis ők fenyegetőznek büntetőjogi következményekkel

Schmidt Mária áthúzná a szomszédba a döglött lovat. Büntetőparagrafusokkal fenyegetőzik az általa vezetett közalapítvány amiatt, ahogyan ők maguk anonimizálták a szélsőjobbos provokátor, Milo Yiannopoulos egyes személyes adatait egy közérdekű adatigénylésre adott válaszukban.

Húszezer dollárért migránsozott Milo Yiannopoulos Schmidt Máriánál

Húszezer dollárt fizetett a Schmidt Mária-vezette közalapítvány az ismert szélsőjobbos troll, Milo Yiannopoulos májusi előadásáért – derült ki abból a közadat-igénylésből, amit az európai munkáspárti Vajnai Attila nyújtott be a közalapítványnak. A rendezvényre ezen felül is csaknem 15 millió forintot költöttünk. Illetve alighanem jóval többet, Schmidték válaszában nem lelni ugyanis Yiannopoluos és stábja repülőjegynek árát, pedig a szerződés szerint ezt is az alapítvány állta. Vajnai ezért perelni szándékszik.

Schmidt Máriáék több mint félmilliárdot költenek a V4 elnökség rendezvényeire

Az Európai Unió Hivatalos Lapjának mellékletében megjelent hirdetmény szerint a Müpa Budapest Nonprofit Kft. vitte el a a Scmidt Mária-féle Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány által kiírt 550 millió forintos megbízást.

Schmidt Máriáék váratlanul közzétették az ’56-os emlékév szerződéseit

Kiválogattuk a 23 oldalas lista 12 legdrágább tételét. Sokat költöttek kommunikációra és reklámra, és a PestiSrácok emlékparkja is bő 76 millió forintba került.

300 millióért reklámozzák a fesztiválokon az 1956-os emlékévet Gerendaiék

Egyetlen ajánlattevőként a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. nyerte a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány közbeszerzését. Az 1956-os emlékév megjelenik majd a Gyerek Szigeten, a VOLT Fesztiválon, a Balaton Sound-on, a Sziget Fesztiválon és a Strand Fesztiválon is.

230 millió forintból formálja az Y- és Z-generáció szemléletét Schmidt Mária alapítványa

A megbízást az Origót és VS-t birtokló New Wave Media Kft. tulajdonosának, Száraz István Péternek tavalyelőtt alapított reklámos cége, a Frank Digital Kft. nyerte el. Alvállalkozóként Garancsi István egyik cége is közreműködik majd a projektben, aminek keretében tűzfalfestményekkel, virtuális valóság mobilalkalmazással, épületháló-reklámokkal és animált köztéri vetítésekkel próbálják átadni a fiataloknak az ’56-os emlékév üzenetét.
Találatok: [10]  Oldalak:   1