Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Közgép Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [375]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

A 14. gazdasági ágazatot kezdi einstandolni a kormány

Tíz év alatt tucatnál is több ágazat tulajdonviszonyaiba nyúlt bele az Orbán-kormány, hogy vagyonossá tegye híveit, és ezzel bebetonozza a Fidesz regnálását. Az alaptörvény sérelme nélkül ez aligha történhetett volna meg.

Kénytelen NER-céggel felújíttatni a Lánchidat Karácsony?

Négyből három jelentkező a kormányoldalhoz köthető. Az esetleg túlárazás ismét tendervisszavonáshoz és a politikai harc folytatásához vezethet, miközben meglehet, a kormányközeli cégek megbízása miatt is magyarázkodnia kell a fővárosi vezetésnek.

Simicska ment, Szíjj László jött, közel háromszorosára drágult az autópálya-építés

Az évtized elején még nagyjából egymilliárd forintból is ki lehetett hozni egy kilométer olyan sztrádát, ami manapság már több mint három milliárdba kerül.

Kisvasutat építhet Szíjj László szülővárosában, Tiszakécskén több mint 200 millióért

Hol vannak már azok az idők, amikor Simicska Közgépe tarolt a közbeszerzéseken! A “G-nap” óta jóval szerényebb bevételeket produkáló cég alig 1,1 milliárd forintos forgalmat bonyolított tavaly. Most ismét elnyert egy kisebb közbeszerzést, méghozzá nem máshol, mint az új többségi tulajdonos Szíjj László szülővárosában. Tiszakécskén több uniós projekt is folyamatban van.

Mr. Milliárd: Szíjj László, aki majdnem Mészáros Lőrinc

Tanulságos történet, ahogy a NER egyik legfontosabb oligarchája lett Szíjj László, aki a minap Szijjártó Péter külügyminiszter adriai hajókáztatásáról is elhíresült. A HVG pedig feltárta mindkettőjük kapcsolatait Afrikához.

Szédületes tempóban cserélődtek a szupergazdagok a füredi kikötő körül, miközben az ötmilliárd közpénzt kapott

Jellinek Dániel üzemeltette a kikötőt, amikor decemberben pályáztak, pár nappal később Tiborcz és Mészáros érdekeltségébe került, de már ők is túladtak rajta.

NER: virágzó építőipari cégek nagyban és kicsiben

Az elmúlt öt évben a kormányközeli oligarchák (Mészáros, Szíjj, Garancsi, Tiborcz) érdekeltségeinek profitrátája kiugróan magas, 16 százalékos volt. Éppen ennyi egy gyulai vállalkozásé is – legalábbis a város volt fideszes alpolgármestere szerint, aki már egy éve beszámolt a cég NER-beli szárnyalásáról.

Itt a Mészáros-korszak öt évének mérlege: ma négy Simicskát tart el az ország

Noha idén a világjárvány miatt szeptemberre halasztották a május végi mérlegleadási határidőt, azért a közpénzfelhasználásra optimalizált nagy építőipari cégek zöme már vallott a tavalyi eredményeiről. Ezzel az is dokumentálhatóvá vált, hogy mire jutottak a Simicska Lajos kiesése utáni első öt évben az őt pótolni hivatott „nemzeti nagytőkések”, azaz Mészáros Lőrinc, Szíjj László, Garancsi István, illetve azok a mogulok, akiket Tiborcz Istvánhoz szokás kapcsolni. Dokumentáltuk is.

Mészáros Lőrinc 54 milliárdért épít vasutat a BMW-gyárhoz, nem lesz elég az erre félretett pénz

Elég magas fajlagos költséggel épít vasutat a BMW-gyárnak a felcsúti milliárdos V-Híd nevű cége. Közben újra állami munkát nyert Simicska Lajos egykori cége, a Közgép.

A botrányhősök 18 milliárdot kaszáltak, mióta Borkai a polgármester

Az uutóbbi 13 évben a győri közbeszerzések 37 százalékát olyan cégek nyerték, amelyek tulajdonosainak vagy vezetőinek neve előkerült a polgármesteer botrányában.
Találatok: [375]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>