language

Kulcsszavak:

közlekedés highlight_off

Intézmények:

Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Nem enged a BKV

A közlekedési vállalatnak kétségei vannak, de a nemzetgazdasági tárca arra utasította a cég vezetését, hogy vegye át a jegybankelnök unokatestvére cégében készülő buszokat.

Mégis forgalomba állnak a fapados buszok. Ebben is érdekelt Mészáros Lőrinc

A BKV a korábbi kifogások ellenére egy szűk körben rendezett ünnepségen mégis átvette a metrópótlásra szánt első két magyar buszt.

A Stadler szerint komolytalan Lázár nyilatkozata

A Stadler komolytalannak tartja azokat a nyilatkozatokat, amelyek a tramtrain-projekt ellehetetlenülését a járművek árának megduplázódásával próbálják indokolni. Korábban Lázár János kancelláriaminiszter kelt ki magából a drágának talált szerelvények miatt.

Veszettül titkolja a kormány a felcsúti kisvasút uniós pályázatában tett vállalásokat

Vajon milyen vállalásokat tett a kormány a felcsúti kisvasút 600 millió forintos uniós támogatásáért cserébe, és miért titkolják azokat? A Nemzetgazdasági Minisztérium az Átlátszó közadatigénylésére csak az EU-s projekteket összesítő kormányzati honlap linkjét küldte el válaszként, és a NAIH állásfoglalására sem reagált. Közben a kisvasút már csak hétvégente közlekedik.

Titkolja a kormány a felcsúti kisvasútra ígért utasszámról szóló dokumentációt

Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség államtitkára nemrégiben nyilatkozatban cáfolta a felcsúti kisvasútra kalkulált utasszámról szóló tavalyi infónkat, de ezután hiába kértük tőle a beruházás uniós támogatásával kapcsolatos dokumentációt. Adatigényléssel fordultunk a projektért felelős Nemzetgazdasági Minisztériumhoz, amely 30 nap után az EU-s projekteket összesítő kormányzati honlap linkjét küldte el válaszként. A NAIH-hoz fordulunk jogorvoslatért.

Méregdrága lesz a metrópótló buszok kiszervezése

Egy, a birtokunkba került belső elemzés szerint a metrópótlás kiszervezése egy lehetséges forgatókönyv szerint éves szinten nagyságrendileg 2 milliárd forinttal, tízéves távlatban 23 milliárddal forinttal lenne drágább, mintha a BKV új buszokat kapna a metrópótlásra. Tarlós István információink szerint ezt a tanulmányt lobogtatva ment el Orbán Viktorhoz, és erre hivatkozva kéri a többletköltségek megtérítését, ha a kormány nyomására mégis le kell mondania az olcsó Solaris buszok megvásárlásáról, és ki kell adnia külső szolgáltatónak a metrópótlást a 3-as metró felújításának idejére. A kormánynak annyira fontos a kiszervezés, hogy a főpolgármesternek megüzenték: megadják a garanciát a teljes többletköltségre.

Korrupcióinfó: „Eltűnt” egy uniós százmilliókból készült logisztikai központ Nógrádban!

Korrupcióinfó: „Eltűnt” egy uniós százmilliókból készült logisztikai központ Nógrádban!

Négymilliárdos buszbiznisz: megint a baráti kör gazdagodik

Lepsényi István, a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára tavaly decemberben négymilliárd forintos üzlettel gazdagított egy elektromos buszt gyártó céget – épp azt, amelynél kinevezése előtt felügyelőbizottsági elnökként dolgozott.

Itt a piros, hol a piros: Kinél van a Malév sorsáról szóló szándéknyilatkozat?

A tegnapi tárgyaláson a Fővárosi Törvényszék végzésében arra kötelezte az Átlátszót, hogy igazolja, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Nemzetgazdasági Minisztérium vagy a magyar-kínai gazdasági kapcsolatokért felelős kormánybiztos titkárságánál van a Malév továbbélésére vonatkozóan magyar állami szereplők és kínai üzletemberek által aláírt szándéknyilatkozat.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>