language

Kulcsszavak:

közlekedés highlight_off

Intézmények:

Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [31]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

A fülkeforradalom felfalja sajátjait: bevált receptek alapján viszik Fidesz-közeliek cégeit is

Fidesz-barát vállalkozások kezdenek még nagyobb kormányközeli üzletemberek felvásárlásának tárgyává válni. Noha a kleptokrácia működése látens, elterjedése olyan széles körű, hogy létezését már a nyilvánosság előtt is tényként kezelik.

Az NFM szerint nem egyedi eset, hogy új kedvezményezettet jelölnek ki egy projektre

Megkérdeztük a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumtól, hogy miért vették ki a MÁV kezéből a munkálatok megkezdése után a Piliscsaba-Esztergom vasútvonal biztosítóberendezési munkálatait, amit most a NIF és Mészáros Lőrinc cége végez.

Simicska-cégtől szerzett meg egy munkát Mészáros Lőrinc

2014-ben Simicska Lajos cégét bízta meg a MÁV a Piliscsaba-Esztergom vasútvonal biztosítóberendezési munkálataival, de 2016-ban az NFM jelzésére az állami vasúttársaság felbontotta a szerződést, és a munkát most a felcsúti polgármester cége kapta meg.

Lázár: Vérlázító, amit a fejlesztési minisztérium ír

Lázár János szerint azért nem készítette elő megfelelően a tramtrainberuházást a fejlesztési minisztérium, mert úgy volt vele: Lázár miatt így is, úgy is megcsinálják, mondta a Délmagyarnak adott interjújában a Miniszterelnökséget vezető miniszter. Az már biztosnak tűnik: ha lesz is tramtrain, legalább másfél évet csúszik az átadása.

Az OLAF szerint csalások miatt 93 milliárd forintot kéne visszafizetnünk Brüsszelnek

Az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) álláspontja szerint Magyarországnak vissza kéne fizetnie egy jelentős összeget az EU költségvetésébe, miután komoly aggodalmak merültek fel a metróépítési projektekkel kapcsolatban. Az erről szóló jelentés a Politico birtokába került. Az OLAF álláspontja szerint Magyarországnak 300 millió eurót, azaz több mint 93 milliárd forintot kéne visszafizetnie Brüsszelnek.

Túl drágák az ajánlatok

Nemzeti Fejlesztési Minisztérium hivatalos levélben jelezte a fővárosnak, hogy nem hajlandóak többet áldozni a 3-as metró teljes felújítására, bármennyivel is lépi túl a beruházás a korábban meghatározott, 139,5 milliárd forintos keretet – erősítette meg a Magyar Időknek a Főpolgármesteri Hivatal. Hozzátették: Tarlós István főpolgármester pénteken tájékoztatja a sajtót a metrófelújítással kapcsolatban.

Fogja az ember a fejét a 44 milliárdos vasútfelújítás láttán

Az egy hete átadott, alig pár perccel rövidebb utazást ígérő, tízmilliárdokból felújított Budapest–Esztergom-vasútvonalon ugyanis a fénysorompó még nem működik. Ürömnél a P+R parkoló és az állomás autóval megközelíthetetlen, gyalogosan pedig szinte értelmetlen odamenni.

A fővárosi sóbiznisztől a járműjavításig

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) kiemelt célja, hogy a hazai járműipar a magyar gazdaság fejlődésének egyik legjelentősebb tényezője legyen a közeljövőben – közölte a tárca azután, hogy a magyar állam nevében eljáró Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. aláírta a Bombardier Transportation MÁV Hungary Kft. (dunakeszi járműjavító) 64,9 százalékos üzletrészének megvásárlásáról szóló adásvételi szerződést. A hangzatos tervek azonban információink szerint máig nem valósultak meg, mi több, az állami szerepvállalást követő időszakban a cég érthetetlenül elindult a vészes leépülés felé. Eközben a vezetőség teljesen kicserélődött: Tuzson Bence országgyűlési képviselő bizalmi köréhez tartozó személyek kerültek a járműjavítóhoz.

Tudták, becsődöl a Malév

Több érdekes információ is nyilvánosságra került a Malév haláltusájáról, miután a Társaság a Szabadságjogokért nevű civilszervezet titkolt iratokat perelt ki a fejlesztési minisztériumtól.
Találatok: [31]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>