language

Kulcsszavak:

közlekedés highlight_off

Személyek:

Seszták Miklós highlight_off

Seszták Miklós

Dr. Seszták Miklós István (Budapest, 1968. október 31. –) magyar ügyvéd, politikus. 2010-től országgyűlési képviselő. 2014-től 2018-ig a harmadik Orbán-kormány nemzeti fejlesztési minisztere. 

 

1998-tól Kisvárda képviselőtestületének tagja volt. Akkoriban Oláh Albert fideszes polgármester támogatásával választották listáról egy helyi civil szervezet színeiben, de 2010-ben a Fidesz más jelöltet indított, amiben Oláh szerint szerepe volt Sesztáknak. Az Index internetes újság forrásai szerint ezóta rendelkezik Seszták akkora befolyással a városi önkormányzat ülésein, mint a Fidesz frakcióvezetője az Országgyűlésben. A Kisvárda központú egyéni választókerületben 2010-ben és 2014-ben országgyűlési képviselőnek választották. A 2012-es vagyonnyilatkozatok összevetése alapján Seszták Miklós a második leggazdagabb képviselő, csak Veres János volt vagyonosabb nála. (Wikipedia)

 

Seszták Miklós vagyonnyilatkozatai a Vagyonkeresőben

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Az illegális pártfinanszírozás rendszere – ahogy a résztvevők látják, 2. rész: „Micsoda szolgáltatás!”

Megvette-e saját ellenzékét a Fidesz? Hogyan születnek hatalmas magánvagyonok a pártkasszák illegális feltöltéséből? Piaci és politikai szereplők fű alatti együttműködése a közpénzek eltérítésében: így fizeti meg a társadalom a demokrácia működését. A pártfinanszírozás szürkezónáját bemutató cikksorozatunk második része.

„Fideszes cégtől” akar buszokat venni a BKV

A Demokratikus Koalíció arra szólította fel a BKV-t, hogy ne az Ikarus Egyedi Autóbuszgyártó Kft.-től vásároljon metrópótló buszokat.

Felcsút-szindróma a Tisza-parton

Üres sörösüveget lóbáló férfit kérdezünk a Tisza-parton fekvő Dombrád peremén, hogy merre találjuk a kompot. Kicsit akadozik idegenvezetőnk nyelve, de megértjük az útbaigazítást. – Egyébként jár a komp? – kérdezzük. – Jár az, persze, kétóránként. Most van három óra, úgyhogy hatkor megy a következő – jön a furcsa válasz, de nem csodálkozunk, mert a Dombrádot Cigánddal összekötő komppal kapcsolatban nem ez a legérdekesebb. Hanem az, hogy ez a 16 millió forintnyi uniós forrásból, a szárazföldi létesítményekkel együtt összesen mintegy 100 millió forintból létrejött beruházás valójában teljesen felesleges.

Elkaszálták a metrópótlóbusz-tendert

A Közbeszerzési Döntőbizottság szerdai határozatával megsemmisítette a BKK metrópótlóbusz-tenderét. A BKK azt fontolgatja, hogy bírósághoz fordul, Tarlós pedig azt, hogy a főváros mégis inkább buszt vásárol a kormány által erőltetett kiszervezés helyett.

Tiltott befolyásolással vádolja a BKK Sesztákot

Aki azt hitte, hogy a 3-as metró felújításának idejére kiírt tízmilliárdos metróbuszpótló-tender már elérte az abszurditás határát, tévedett. Van lejjebb. Most a fejlesztési miniszter állami érdekre hivatkozva leállíttatta a pályázatot, a BKK viszont befolyásolási kísérlettel és versenykorlátozással vádolja a minisztert.

Rogán és Habony Sesztákkal küzd a sokmilliárdos üzletért

Szeptember végén szerződne a főváros az M3-as metró buszpótlásáról. A zsíros koncért politikai érdekkörök szálltak harcba.

A fővárosi sóbiznisztől a járműjavításig

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) kiemelt célja, hogy a hazai járműipar a magyar gazdaság fejlődésének egyik legjelentősebb tényezője legyen a közeljövőben – közölte a tárca azután, hogy a magyar állam nevében eljáró Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. aláírta a Bombardier Transportation MÁV Hungary Kft. (dunakeszi járműjavító) 64,9 százalékos üzletrészének megvásárlásáról szóló adásvételi szerződést. A hangzatos tervek azonban információink szerint máig nem valósultak meg, mi több, az állami szerepvállalást követő időszakban a cég érthetetlenül elindult a vészes leépülés felé. Eközben a vezetőség teljesen kicserélődött: Tuzson Bence országgyűlési képviselő bizalmi köréhez tartozó személyek kerültek a járműjavítóhoz.
Találatok: [8]  Oldalak:   1