Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Lapok:

Kreatív highlight_off
Találatok: [58]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6   >  >>

Idén is masszívan dotálta a Fidesz-alapítvány cégeit az állam

A leendő fideszes médiaalapítványnál listaáron nézve minden harmadik reklámforint az államtól jött 2018-ban. A szektoraikban eddig ők vitték el az állami költések kétharmadát. Friss adatok.

A printpiac reklámbevételének több mint fele kerülne a fideszes alapítványhoz

Megvizsgáltuk, pontosan mekkora gazdasági potenciált képeznek együttesen azok a kormánybarát médiacégek, amelyekről kedden jelentette be a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány, hogy nekik ajándékozták összes médiaterméküket. A 2017-es bevétel alapján a teljes piac 16 százalékát adják ezek a cégek, míg a listaáras reklámköltések 37 százaléka landolt náluk (print, online és rádiót tekintve). Lesz dolga a GVH-nak, ha meg akarja magyarázni, hogy ez miért oké.

A GVH vizsgálja a kormánybarát médiakonglomerátumot

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) előtt van a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány bejelentése az Opus Press, az Echo TV, a New Wave Media Group és a Magyar Idők Kiadó feletti irányítás megszerzéséről – írja a hivatal közleménye.

Spéder eladta a médiaértekeltségeit, új kézben az Index is

Ziegler Gábor kereskedelmi vezető és Oltyán József, egy KDNP-ben is aktív vállalkozó tulajdonába került a Cemp-X, amely az Indexet birtokló céget is visszavásárolta. Spéder Zoltán, úgy tűnik, azt, hogy ezzel kiszállt a médiából, ugyanis ezzel zárul a közleménye: „Az Eladónak a továbbiakban a cemp-x Online Zrt és leányvállalatainak működésére nem marad fenn semmilyen befolyása és opciós vagy visszavételi joggal illetve a fentiekkel szemben pénzköveteléssel sem rendelkezik.” (Ha tippelnem kellene, azt gondolnám, hogy elsősorban Magyarország kormányát érdekelheti, hogy maradt-e Spédernek ilyen opciós joga, de ez a kitétel akár a piacnak is szólhat, hiszen a 2010 utáni magyarországi médiatulajdon-váltások tele voltak opciósjog-bombákkal.) Bodolai pedig azt, hogy az alapítványi konstrukció továbbra is garantálja az Index független működését. Az Index.hu Zrt. igazgatósága is átalakul, a vélhetően Simicska Lajost képviselő Nagy Ajtony Csabát, illetve Kereszty Gábort felmentették, Szombathy Pál és Bodolai mellett a mindenkori Index-főszerkesztő lesznek a tagjai.

Továbbra sem áll szóba az Artisjussal a TV2

Május 15-én összesen 3 milliárd 384 millió forint jogdíjat osztott fel és fizetett ki 53 ezer magyar és külföldi szerzőnek (valamint további jogosultnak) az Artisjus 151 470 különböző zeneműre. Bár a TV2 mellett más meg nem nevezett tévé- és rádiócsatornák sem fizettek határidőre, mégis emelkedtek a jogdíjbevételek az Artisjus szerint.

A Miniszterelnöki Hivatal a második legnagyobb hirdető volt tavaly

A közép-kelet-európai független kommunikációs ügynökséghálózat, a weCAN szakemberei által összeállított és ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból az is kiderül, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.

6,5 milliárd forintos megbízást nyert el Csetényi Csaba cége

A vállalkozási keretszerződés két részből áll a Közbeszerzési Értesítő szerint. Az első, nettó 5,3 milliárd forintos összegből kreatív tervezési és gyártási feladatokat, nyomdai feladatokat, médiavásárlást kell megoldaniuk eseti megbízások alapján. A második rész nettó 1,2 milliárdja pr-feladatokat, rendezvényszervezési feladatokat, közvélemény- és piackutatást takar.

Rendkívül sürgős volt a kormánynak a sikerkampány

Hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzésen választotta ki a kormány A Magyar Reformok Működnek-kampány ügynökségeit. Az indoklás szerint azért, mert a kormány számára előre nem látható okból sürgős volt. Hogy mi volt ez a sürgősség, azt nem árulták el.
Találatok: [58]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6   >  >>