language

Akták:

Kvótareferendum kommunikációja highlight_off

Lapok:

Metropol highlight_off

Kvótareferendum kommunikációja

Kvótareferendum kommunikációja

2016. október 2-án népszavazást rendeztek Magyarországon, aminek a kérdése: „Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?”. A referendum lebonyolításának költségei mellett jelentős összegek mentek el kommunikációra is, a kormány már nyár óta folyamatosan kampányol a nemleges válasz mellett. Az Átlátszó cikke szerint a teljes kormányzati kampány 17 milliárd forintba került. Feltűnő aránytalanság, hogy a hivatalos adatok szerint kilencszer annyi pénz ment a kvótaellenes népszavazási kampányra, mint a Fidesz-KDNP 2014-es parlamenti választási kampányára.


 

 

 

Metropol

A Metropol (2008-ig Metro) egy ingyenes, hétköznapokon megjelenő, színes, fővárosi napilap Magyarországon. 2016. június 14-ig az újság a Metro International tagja volt, ezután 4 évre megszűnt. 2020. július 20-án bejelentették, hogy a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványhoz tartozó Mediaworks Hungary Zrt. újraindítja a Metropolt. (Wikipédia)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [0]  
Nincs találat!
Találatok: [0]