language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Magyar Liberális Párt (MLP) highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Újabb trükkön bukhatnak el Vonáék

Az Állami Számvevőszék két év múlva soron következő vizsgálata valószínűleg újabb, a tavaszinál is nagyobb mértékű tiltott pártfinanszírozást állapított volna meg a Jobbiknál, ezért a párt gyorsan megszabadult a szeptemberben trükkösen vásárolt plakáthelyektől – értesült lapunk. Úgy tudjuk, a december 15-ig tartó időszakban az 1019 plakáthelyre vonatkozó meglévő szerződések, illetve hivatalos árak alapján átlagolt, 215 ezer 900 forinttal számolva több mint 598 millió forint értékű hirdetési felülethez jutott a Jobbik.

Bedöglött a trójai faló: ezt hozta a Liberális Párt 17 milliós kvótakampánya

Lassan minden adat nyilvánosságra kerül az őszi kvótakampánnyal kapcsolatban. A politikai nyilatkozatoknál jóval többet mond, hogy míg a kormány csak fizetett hirdetésre 17 milliárd forintot költött, addig a baloldali ellenzék pártjai az MSZP-től a MoMá-ig összesen nagyjából 50 millióból győzködték a szavazókat az otthonmaradásról. A Kétfarkú Kutyapárt egymaga 35 millióból próbálta megállítani a kormányzati gőzhengert, míg a Fodor Gábor-féle Magyar Liberális Párt 17 millió forintból harcolt mindenki más ellen. Ez volt az a lépés, amivel Fodor még a NER-kompatibilis ellenzék számára is vállalhatatlan lett. Megnéztük, mi jött ki még a 17 millióból.

3,5 milliárddal nyúltak túl a pártok a kampánytakarón

A parlamentbe jutott pártok összesen 3,5 milliárd forinttal költöttek többet a kampányukra a megengedettnél, a rekorder a Fidesz-KDNP: a kormánypártok körülbelül 180 százalékkal lépték túl a 995 millió forintos limitet, egyedül az LMP maradt a törvényileg megszabott határokon belül – derült ki a Transparency International (TI), a K-Monitor és az Átlátszó.hu közös, a kampányköltéseket nyomon követő projektjéből.
Találatok: [3]  Oldalak:   1