language

Intézmények:

Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány (MNÜA) highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:

Kulcsszavak:

média highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Csak két év alatt 762 millió forint közpénzt hirdettek el a Habony-médiában az Erzsébet-utalványokkal

Két éve írtunk először cikket arról, hogy mennyi közpénz ömlik Habony Árpád médiacégébe, azaz a Lokált, a lokal.hu-t és a 888.hu nevű propagandakiadványokat készítő Modern Media Groupba.

Döntött a bíróság: el kell árulni, hány millióért hirdet az Erzsébet utalvány a Habony-médiában

Miután a Magyar Narancsnak titkolóztak, a Transparency International beperelte őket. És nyertek.

Ingyenes hetilap közpénzzel kitömve – mennyibe kerül a Lokál az adófizetőknek?

Sem a nyomtatott, sem az online változatot nem tudjuk úgy kinyitni, hogy ne találkoznánk azonnal állami hirdetések garmadájával. A modell nem új, csak éppen a piac rendeződött át – már amennyiben piacnak lehet nevezni a közpénzek ilyen jellegű osztogatását.

Kétharmad jut a Nyerges-rádióknak is

A kormányváltás óta a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Class FM vitte a rádiós piac állami hirdetéseinek 66 százalékát, míg a szintén Nyerges-közelinek mondott Music FM-nél listaáron 271,7 millió forintott költöttek az állami hirdetők a márciusi indulása óta, amellyel négy hónap alatt a Class FM mögött a második helyre kúszott fel idén a legtöbb állami hirdetéseket kapó rádiók sorában.
Találatok: [6]  Oldalak:   1