Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Magyar Posta Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [240]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

A Rogán-Tiborcz érdekkör gazdagodik a posta döcögős fejlesztéséből

Rogán Antal feltalálótársainak cége, a MobilSign Kft. alvállalkozóként vesz részt és kap pénzt a Magyar Posta milliárdos fejlesztéséből. Az akadozó rendszerből nemcsak ők, hanem Tiborcz István korábbi üzlettársa is gazdagodik. A NER-közeli informatikai vállalkozók útjai nem először találkoznak.

20 millió közpénzzel támogatott az MVM egy 200 ezer forintos alapítványt

Az MVM-től 20 millió forint közpénzt kapott támogatásként a Tisztességes Választásért Alapítvány, amelynek honlapján március 4-i a legutóbbi hír, 2017-es bevétele 200 ezer, eredménye pedig 6 ezer forint volt. Még többet, 30 milliót kasszírozott a Kommentár Alapítvány, amely a Békés Márton főszerkesztette Kommentár folyóiratot adja ki.

Elszámoltatás: jogerősen felmentették a postaszékház eladása miatt megvádolt egykori vezérigazgatót és a társait

Bűncselekmény hiányában jogerősen felmentette a postaszékház több mint egy évtizeddel ezelőtti eladása ügyében megvádolt vezetőket a Fővárosi Ítélőtábla.

Hétfőtől kezdhetünk búcsút venni az italautomatáktól, Rogán-közeli cég a háttérben

Az ágazat még reménykedik, hogy haladékot kap, de július 1-jétől bünteti a NAV azokat az italautomatákat, amik nincsenek bekötve az adóhivatalhoz. Teljes káosz van a piacon.

Gigantikus bevételt hoztak a Soros-plakátok a kormány kedvenc reklámügynökségének

Még a Nemzeti Együttműködés Rendszerében is ritka az a hihetetlen ütemű növekedés, amit Balásy Gyula reklámügynökségei produkáltak az elmúlt években. A New Land és a Lounge Design 2013-ban összesen 208 milliós árbevételt hoztak össze, tavaly azonban már a 29 milliárdot közelítette a forgalmuk. A New Land Media Kft., amely öt éve még nem is létezett, önmaga 25 milliárdos árbevételt, és 2 milliárd forintot meghaladó profitot ért el 2017-ben.

Nem a kommunikáción spórol a kormány: másfél év alatt 70 milliárdot égettek el

Másfél év alatt elköltötte szinte a teljes hároméves kommunikációs keretét az állami szféra. A G7 számítása szerint ugyanis 2016 decembere óta az elvileg spórolási céllal életre hívott Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) gigatenderének keretében összesen 69,8 milliárd forintot költöttek el reklámokra, PR-tevékenységekre, rendezvényekre és hasonló dolgokra különböző állami szervezetek. Az utolsó fillérig mindent kormányközeli ügynökségeknél, és ezek között is volt egy, amelyik különösen nagyot tarolt.
Találatok: [240]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>