Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Magyar Sportmárka Zrt. highlight_off
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

A nyugalom megzavarására alkalmas számok: így kaszáltak 2018-ban a NER cégei

Nehéz olyan NER-közeli céget találni, amelynek nem volt jó éve a 2018-as. Közpénzen felhízlalt milliárdos nyereségeket és az azt szinte teljes egészében osztalékként kivevő tulajdonosok szerepelnek az éves beszámolók alapján készült összefoglalónkban.

Alcsútdoboz fideszes alpolgármesterét nevezték ki a TV2-t birtokló cégek élére

Két TV2-höz köthető vállalatban is vezetői pozíciót kapott az elmúlt napokban Mészáros Lőrinc bizalmasa, Alcsútdoboz Fideszes alpolgármestere, Tima János. A politikus üzletembert ugyanazon a napon nevezték ki az AV Progress Kft. ügyvezetőjének, illetve a Magyar Broadcasting Co. Zrt. (MBC) vezérigazgató-helyettesének. Bár utóbbi társaságban a pozíciója elnevezése alapján csak a második ember, a cégiratok szerint nélküle sem a vezérigazgató, sem a cégvezető nem írhat alá.

Itt a Fidesz egyik kedvenc családja – a papa, a mama és a leány is a NER-nek dolgozik

Az apa fideszes országgyűlési képviselő, Szerencs város expolgármestere, több köztulajdonú cég felügyelőbizottsági tagja. A leány a washingtoni magyar nagykövetség politikai részlegének munkatársa. Az anya pedig egy MET- és öt Mészáros Lőrinc-érdekeltségnél tisztviselősködik. Ismerjék meg a Koncz családot!

Még mindig nem sikerült megnyitni Mészáros Lőrinc 2RULE-boltját

Kővári Ágnes, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a 2RULE nevű márkát forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója az Origónak augusztus elején adott interjúban azt mondta: a webshopot és a budapesti márkaboltunkat egy időben, egy kampányra építve együtt szeretnénk útjára indítani, valamikor augusztus végén, szeptember elején.

Íme az MTVA és a 2rule szerződése: nem kap pénzt az állami média Mészáros Lőrinc márkájának reklámozásáért

Nem kell pénzt fizetnie azért a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó cégnek, hogy megjelenjenek hirdetései az állami médiában, miután a felek bartermegállapodást kötöttek. A 2rule garantálja például, hogy bérbe ad termékeket az MTVA-nak, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek.

A magyar pályát taóval uralhatja a 2Rule, ennél többre aligha lesz képes

Már teljes gőzzel zajlik Mészáros Lőrinc és Kővári Ágnes sportszermárkájának, a 2Rule-nak a marketingelése, de az csak hosszabb távon derül majd ki, hogy mire lesz képes a politikai hátszéllel induló magyar vállalkozás. Iparági forrásaink alapján a magyar piacon könnyű lesz a terjeszkedés, de aligha ebből a cégből lesz új magyar multi, ahogy a magyar könnyűipar felélesztése is tévútnak tűnik.

Mészáros Lőrinc sportmárkáját reklámozza a köztévé fociműsora

Mészáros Lőrinc sportszermárkája, a 2RULE egyelőre sajnos csak mezeket gyárt, így Molnár Mátyás, a köztévé Góóól!2 című műsorának házigazdája vasárnap kénytelen volt egy zakóra akasztott kitűzővel kifejezni a rajongását. De azt sikerült egy egész műsoron át megjelenítenie a terméket. Igaz, ezt külön nem jelzik a nézőknek.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>