language

Intézmények:

Esma Zrt. highlight_off
Mahir Cityposter Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

Csúnya fideszes harapófogóba kerülhet Budapest, NER-kézben maradhatnak a villanyoszlop-hirdetések

Kínos csapdahelyzetbe kerülhet a fővárosi önkormányzat: a fenyegető csőd árnyékában aligha hagyhatnak kihasználatlanul egy bevételi forrást, de cserébe egy NER-potentáttal kénytelenek üzletelni. Ráadásul ezzel a kontraktussal újabb évekre biztosíthatják a Fidesz közterületi reklámfölényét, miközben jövőre önkormányzati és EP-választást is rendeznek Magyarországon.

Kormányközeli cégeknél landol a magyar reklámpénzek harmada

A Facebook és a Google a NER nyomába sem ér a reklámpiacon, amelynek olyan szegmense is van, ahol a Fidesz-közeli szereplők részesedése az 50 százalékot is meghaladja.

Tovább monopolizálódik a reklámpiac, Simicska kárára...

Egy hatályba lépő jogszabály alapján 2020-ban a jelenlegi 16 ezerről várhatóan ezerre csökken Budapesten az óriásplakátok száma, megugrik viszont az utcabútorokon elhelyezett hirdetések jelentősége. Természetesen megint olyan jogszabályról van szó, amely amellett, hogy rendet vágna a reklámpiacon, a kormány politikai érdekei szerint hoz hátrányba és előnybe cégeket. Simicska hirdetőoszlopait például ellehetetleníti az intézkedés. Ezzel szemben a JCDecaux plakáthelyein az elmúlt időszakban sok kormányzati hirdetés jelent meg.

Tíz csapás

Nincs már olyan szektor, ahol ne folyna gőzerővel a nagyvállalkozó visszaszorítása. A módszerek nem sokat változtak: nagyjából ugyanazokat a jogi csavarokat fordítják ellene, amelyek hosszú időn keresztül az érdekeltségeinek kedveztek.

Garancsi az új plakátfiú

Folytatódik a magyar gazdaság simicskátlanítása. A folyamat legújabb állomása, hogy Orbán Viktor barátja, a Videoton FC tulajdonosa, Garancsi István vásárolta meg a reklámpiacon szereplő spanyol–magyar ESMA Zrt. részvényeinek 100 százalékát. Az ESMA megszerzésével Garancsi most Simicska Lajos területére nyomul be. A cég a közterületi reklámpiacon aktív ugyanis – ez az a terület, ahol Simicska Mahir Zrt.-jének is fontos pozíciói vannak. Illetve – úgy tűnik – már csak voltak.

Reklámozás barátok közt

A tavalyi nemzeti konzultációnál "bevált" I.M.G. Inter Media Group Kft. végzi a most zajló újabb állami levelezgetés népszerűsítését. A 308 millió forintból több, Simicska Lajoshoz köthető felületen, így a BKV járművein, a Mahir oszlopain és óriásplakátokon is hirdetik a gazdasági témájú konzultációt, de jutott sajtóhirdetésre is - például a Magyar Nemzetben.

Állami milliárdok mennek Simicskáék plakátcége felé

A kormányváltás óta több nagy állami cég is a korábbinál jóval nagyobb összegeket kezdett költeni köztéri reklámkampányokra, és az [origo] birtokába került adatok szerint ezeknek a hirdetéseknek túlnyomó része egy kormányzati kötődésű cég felületein jelenik meg.

Szekszárdon is Mahír Cityposter

Kedvező áron, pályáztatás és előzetes bizottsági jóváhagyás nélkül adta bérbe Szekszárd város fideszes vezetése a jobboldali többségű képviselő-testület döntésével az ellenzékhez kötődő Mahír Cityposter Kft.-nek a város hirdetőfelületeit – tudta meg lapunk.

A fideszesek a Mahír Cityposterrel hirdetnek

Miközben Nyíregyházán a helyi közgyűlés ellenzéki frakcióvezetője azzal vádolta meg a város szocialista vezetőit, hogy közbeszerzés nélkül, titokban adták át a közterületi reklámhelyeket a baloldali kötődésű ESMA Kft.-nek, Budapesten az effajta megbízást a Vár, a Hegyvidék és Óbuda önkormányzata után a II. kerületben is a Mahír Cityposter Kft. nyerte el.
Találatok: [9]  Oldalak:   1