language

Intézmények:

HírTV Zrt. highlight_off
Mahir Cityposter Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [7]  Oldalak:   1

Kormányközeli cégeknél landol a magyar reklámpénzek harmada

A Facebook és a Google a NER nyomába sem ér a reklámpiacon, amelynek olyan szegmense is van, ahol a Fidesz-közeli szereplők részesedése az 50 százalékot is meghaladja.

Nincs nyoma, hogy számlázták volna a Fidesz 2010-es plakátjait

Büntetőfeljelentés megtételét tervezi a HírTv Zrt. a társaság korábbi menedzsmentjének a 2010-es választási kampányban való közreműködése miatt. Az ok: az eddig belső vizsgálatban nem találták nyomát annak, hogy kiszámlázták volna a Fidesznek a hirdetésszervezésen keresztül megrendelt köztéri reklámok költségeit. Simicska Lajos a 24.hu-nak azt mondta: ha voltak szabálytalanságok, azért az akkori tényleges tulajdonosok és vezetők felelnek.

Simicska újra lecsap

A tiltott pártfinanszírozás és az adócsalás gyanúját veti ugyanis fel, hogy számla nélkül plakátolhattak a Fidesznek a 2010-es kampányban. Simicska Lajos újra akcióban.

A lapszöktető: hogy lett Liszkay Gábor a fideszes média kulcsfigurája?

Középszerű intellektus, érdektelen személyiség, de van egy specialitása, amit Révai József óta ő tud a legjobban: pártlapot készíteni – ilyen arc rajzolódik ki Liszkay Gábor portréjából.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Hárman nyernek, Simicska meg veszít kilencszázmilliót

Az idei és a középtávú üzleti tervek azonnali átírására kényszerítette a teljes magyar médiapiacot az a hír, amely szerint a kormány előzetes megállapodást kötött az RTL-csoporttal a reklámadó mértékének csökkentéséről, a jelenleg többsávos rendszer egykulcsossá (5,3 százalékossá) alakításáról. A helyzet azonban továbbra is képlékeny.

Jobban teljesített a Fidesz-körüli médiabirodalom

27,6 milliárdos forgalom mellett 4,8 milliárd forint nyereséget termelt a Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Fonyó Károly és Liszkay Gábor Fidesz-közeli üzletemberek tulajdoni érdekeltségébe tartozó médiaportfolió.
Találatok: [7]  Oldalak:   1