language

Kulcsszavak:

jogalkotás highlight_off

Intézmények:

Mahir Cityposter Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>

Egy éve még Orbán lopott, ma már Soros szervezkedik Simicska egykori plakátjain

Három hónap alatt több állami hirdetéshez jutott Simicska Lajos korábbi plakátcége, mint a G-nap óta összesen. A csodához csak Mészáros Lőrinc érkezése kellett.

25 éve lett vége az ártatlan srácok korszakának

1993. január 11-én a Fidesz eladta az állami MKB Banknak a Váci utcai pártszékházat. A befolyó pénzből Orbánék elkezdték felépíteni a párt gazdasági hátterét. Az ügylet rengeteg közéleti és párton belüli bírálatot kapott, a jobboldali fordulattal együtt hozzájárult ahhoz, hogy a Fidesz sokak szemében elveszítse a hitelét. Húzónevek léptek ki, a támogatottság 40 százalékról a választásokra 6 százalékra esett vissza. Cserébe viszont saját lábakon túl tudtak élni 1998-ig, a kormányra kerülésig.

Jobbikos szlogenek kerültek ki a plakátokra, Lázár listázást rendelt el

Olyan plakátok kerültek ki országszerte, amelyek a Jobbik béruniós kezdeményezésére rímelnek. A párt azt mondja, nincs köze a hirdetésekhez, a plakáttörvény miatt nem is lehet. Lázár János közben elrendelte, a kormányhivatalok írják össze az összes köztéri felületet.

Újabb plakátkampányt indított a Jobbik

A Jobbik szóvivője közölte, 2050-2065 óriásplakátot, valamint további több száz kisebb hirdetést helyeznek ki országszerte a szabadon maradó helyeken, amelyek összköltsége a végső plakáthelyszínek után derül ki. Jakab Péter emlékeztetett, a pártfinanszírozási törvény módosítása miatt mostani plakátjaik július 15-ig maradhatnak kint, írja az MTI.

Tovább monopolizálódik a reklámpiac, Simicska kárára...

Egy hatályba lépő jogszabály alapján 2020-ban a jelenlegi 16 ezerről várhatóan ezerre csökken Budapesten az óriásplakátok száma, megugrik viszont az utcabútorokon elhelyezett hirdetések jelentősége. Természetesen megint olyan jogszabályról van szó, amely amellett, hogy rendet vágna a reklámpiacon, a kormány politikai érdekei szerint hoz hátrányba és előnybe cégeket. Simicska hirdetőoszlopait például ellehetetleníti az intézkedés. Ezzel szemben a JCDecaux plakáthelyein az elmúlt időszakban sok kormányzati hirdetés jelent meg.

Mit köszönhet a Fidesz Simicska Lajosnak?

A fideszes politikusok, sőt maga Orbán Viktor is egyszerűen csak a Jobbik gazdájaként emlegetik Simicska Lajost, akihez mintha soha semmi közük nem lett volna. Orbán és Simicska szakítása óta kicsit több, mint két év telt el. Ez a tizede annak az időszaknak, amíg Simicska Lajos a Fideszt szolgálta, illetve a párt őt. Ekkor viszont még a nevét sem nagyon volt szabad kimondani.

Garancsi az új plakátfiú

Folytatódik a magyar gazdaság simicskátlanítása. A folyamat legújabb állomása, hogy Orbán Viktor barátja, a Videoton FC tulajdonosa, Garancsi István vásárolta meg a reklámpiacon szereplő spanyol–magyar ESMA Zrt. részvényeinek 100 százalékát. Az ESMA megszerzésével Garancsi most Simicska Lajos területére nyomul be. A cég a közterületi reklámpiacon aktív ugyanis – ez az a terület, ahol Simicska Mahir Zrt.-jének is fontos pozíciói vannak. Illetve – úgy tűnik – már csak voltak.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>