language

Személyek:

Kovács Imre highlight_off

Akták:

MÁV Cargo privatizáció highlight_off

MÁV Cargo privatizáció

MÁV Cargo privatizáció

A MÁV Cargo privatizációjára a MÁV Zrt. 2007 május végén írt ki pályázatot. Az eljárás során a 12 induló közül 102,5 milliárd forintos ajánlatával a Rail Cargo Austria (RCA) és partnere a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. (GYSEV) került ki győztesen.

 

 

 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Felmentették a MÁV Cargót megszerző cégvezetőt

Felmentő ítélet született az ausztriai St. Pölten bíróságán a Rail Cargo Austria korábbi ügyvezetője hűtlen kezelési ügyében. A vád szerint úgy fizetett a cég egy magyar bt.-nek 6,6 millió eurót a MÁV Cargo megvásárlása kapcsán, hogy az nem nyújtott ellenszolgáltatást.

Az év privatizációja vagy egy "állatorvosi ló"?

Az év privatizációjának lett kikiáltva a MÁV Cargo eladása, ám bizonyos szempontból "állatorvosi lónak" is tekinthető. A céggel kapcsolatban ugyanis szinte minden felmerült...

MÁV Cargo-vagonok: beolvadtak vagy elpárologtak?

A MÁV 2 ezer tehervagonjának eladását vizsgáló nyomozásnak kellene kiderítenie, valóban hulladék állapotúak voltak-e a járművek, s valóban a diósgyőri kohókba kerültek-e.

MÁV Cargo: interjú a botrány kirobbantójával

Szép Béla, a Kisvárda székhelyű, Záhonyt is magába foglaló választókerület szocialista országgyűlési képviselője, a MÁV záhonyi igazgatóságának egykori osztályvezetője figyelt fel arra, hogy a MÁV 2002 végén és 2003 elején kétezer tehervagont ócskavas áron adott el.

Megszólal a MÁV Cargo-privatizáció rejtélyes kulcsfigurája

Kovács Imre szerint nem Gulya András, hanem a GYSEV adta az igazi privatizációs tanácsokat
Találatok: [5]  Oldalak:   1