Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Kulcsszavak:

média highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1772]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Magyar közpénzekből készül a Fidesz amerikai kampánytanácsadójának angol nyelvű híroldala

A regionális ambíciókat dédelgető, nemzetközi V4NA hírügynökség elegánsabb rokona a Remix című, angol nyelvű hírszájt, amerikai kampánytanácsadó tulajdonossal, és magyar állami pénzekkel a háttérben. A Remix tulajdonosa mögött az amerikai republikánusok több évtizedes Fidesz-barátságának története húzódik: az amerikai jobboldal tanácsadói a rendszerváltás óta jelen vannak a párt körül, az 1990-es években ők hozták be a modern marketing-technológiákra, például az adatbázisépítésre épülő kampánymódszereket, és ők találták ki a Fidesznek a jobbközép pártok összefogását, a “polgári szövetséget” célzó, azóta rendkívül sikeresnek bizonyult stratégiát is.

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

Kétszázmillióba került az Alapjogokért Központ hazafias kampánya, Balásy cégei a kivitelezők

Igazi NER-gyöngyszem az a kampány, amelyet még augusztusban indított az Alapjogokért Központ. A projekt a Rogán Antalhoz tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal égisze alatt, a KESMA elnöke által vezetett Jogállam és Igazság Nonprofit Kft. megrendelésére, a “kék plakátos” Balásy Gyula cégei kivitelezésében zajlott. Most az is kiderült, mennyiért.

Kormányközeli cégeknél landol a magyar reklámpénzek harmada

A Facebook és a Google a NER nyomába sem ér a reklámpiacon, amelynek olyan szegmense is van, ahol a Fidesz-közeli szereplők részesedése az 50 százalékot is meghaladja.

Szétcenzúrázott cikket közölt a Magyar Narancs

Rendhagyó módon a Magyar Narancs legfrissebb lapszámában közölt egyik oknyomozó cikk egy ponton megszakad. Ennek oka egy korlátozó bírósági végzés, amellyel a cikkben érintettek előre meg tudták akadályozni, hogy az újság a teljes cikkét közölhesse. Egy olyan közpénzekben is részesedő magyar cég érte el ezt, mely korábban sikerrel lépett fel a Forbes című üzleti lappal szemben is, és ami miatt félő, hogy Magyarországon végképp ellehetetlenül a tényfeltáró újságírás.

„Nem küldött senki” – az új sajtóbirodalmat építő Milkovics Pál Habonyról és cuki állatkákról

Heteken belül ismét újraindítja a Pesti Hírlapot nyomtatott napilapként, a 168 Órát állítása szerint nem bezárni, hanem megmenteni akarja, ráadásul cuki kutyusos videókat futtató tévétervét is megvalósítja Milkovics Pál. De ki ez az ember, aki elvileg sikeres médiavállalkozó volt külföldön, mielőtt hazajött a nemlétező magyar sajtópiacra, hogy aztán a kormány kedvenc rabbijától, Köves Slomótól átvegye a 168 Órát – amelynek főszerkesztőjét azért rúgta ki, mert közölt egy nyilvános fotót az Orbán-családról? Megbízást teljesít? A saját útját járja? Interjú.

A TV2 tulajdonosának pár millió forintból kellett volna visszafizetnie 26 milliárdot

Nagyon rossz likviditási helyzetben lehetett 2019 végén a TV2-t tulajdonló Businesshelp Kft. – a cég napokban közzétett beszámolójából erre lehet következtetni. A vállalatnak, amely nem hivatalosan már 2016-ban megszerezte a TV2-csoportot, majd Andy Vajna halála után különböző cégjogi bűvészkedéseket követően nevére is vette azt, néhány millió forintból kellett volna kifizetni egy olyan lejáró adósságot, amelynek értéke egész biztosan több milliárd, de inkább több tízmilliárd forint lehetett.

Orbán ellenszélben: a fideszes médiabirodalom nagyobb, mint Felcsút

Közel kétezer munkavállalót foglalkoztatott 2019-ben a kormánypárti média ékköve, a Mediaworks-csoport – derül ki a társaság első konszolidált (vagyis a leányvállalataira és az alá rendelt vállalatokra is kiterjedő) beszámolójából. Ez rengeteg ember, például Orbán Viktor miniszterelnök és barátja, a Mediaworks volt tulajdonosa, Mészáros Lőrinc falujában, Felcsúton kevesebben élnek. Természetesen médiapiaci léptékkel mérve is komoly túlerőt képviselő hadseregről van szó, a nagy vállalatok, mint az RTL vagy a Central Média is csak pár száz embert foglalkoztatnak.

Még Panamából is ömlik a pénz a kormányközeli médiába

A Fidesz-közeli médiaalapítványba tolt cégbirodalom bevétele a második legnagyobb kiadócég forgalmánál majdnem ötször nagyobb, az Indexénél hatvanszor.

New Land: Rogánék tavaly 70 milliárdot költöttek el kormányreklámra egyetlen cégnél

Ismét jelentősen nőtt a kormány reklámjait és propagandaanyagait legyártó New Land Media Kft. éves bevétele. Balásy Gyula cége járványhelyzet miatt meghosszabbított határidő előtti utolsó napon adta le a 2019-es pénzügyi mérlegét.
Találatok: [1772]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>