language

Lapok:

Media1 highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

„Rogán Antal tíz éve a barátom, de soha nem volt közös üzleti ügyünk”

Exkluzív interjút adott a Media1.hu-nak Shabi Michaeli izraeli-grúz állampolgár, aki a napokban 50 százalékos tulajdonossá vált a 168 Órát és az ELLE Magazint kiadó Brit Mediában. Az üzletember, akinek ez az első médiabefektetése, megerősítette lapunknak, hogy barátja Rogán Antalnak, a kormányzati hirdetésekért is felelős fideszes politikusnak, de elmondása szerint a médiavállalatba történő befektetésnek ehhez nincs köze. Az interjúban Michaeli azt is állította, hogy a sajtó valótlanul hozta összefüggésbe korábban a letelepedésikötvény-üzlettel. Elmondta azt is, hogy milyen fejlesztésekkel készül a vállalat: rádióban és televízióban is gondolkodnak, de a Klubrádió semmilyen szerepet sem tölt be a terveik között, függetlenül az abban lévő részesedésüktől. Egyebek mellett megkérdeztük az üzletembert arról is, baloldali lap marad-e a 168 Óra, és számítanak-e állami hirdetésekre, de szó esett arról is, milyen időtávon tervezi tartani a vállalatot

Bréking: Rogán Antal izraeli-grúz üzletember barátja beszáll a Brit Mediába

A Media1 megtudta, hogy társtulajdonos lett a 168 Óra és az ELLE magazin kiadójában Shabi Michaeli izraeli-grúz kettős állampolgár, akinek neve évekkel ezelőtt a kormányzati reklámokért felelős politikus barátjaként került elő a sajtóban. A Media1 exkluzív interjút is készített Shabi Michaelivel, akit Rogán Antalhoz fűződő kapcsolatáról, a gyorskölcsönös cégéről és a befektetése céljairól is kérdeztünk.

Vizsgálatot indít Vaszily Miklós, a Pesti TV tulajdonosa – Huth Gergely áll ennek elébe

Arra kíváncsi Vaszily Miklós – a Mészáros Lőrinchez, Orbán Viktor barátjához is köthető Pesti TV-t üzemeltető médiavállalat 50 százalékos társtulajdonosa –, hogy Huth Gergely műsorgyártó cége hogyan költi el a csatornától származó, a műsorok elkészítésére adott pénzeket – erről Vaszily Miklós nyilatkozott a Media1-nek. Huth is nyilatkozott a Media1-nek: azt mondta, áll a vizsgálat elébe, és szerinte megalapozatlan rágalmak terjednek a műsorgyártó cégével kapcsolatban. A programigazgató – meglehetősen feldúlva – lapunkkal szemben jogi eljárást helyezett kilátásba.

Törvénysértően elfedi furcsa ügyét a Karas Monika vezette médiahatóság

Bár nemrég Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke azt állította, a jogállami megoldások híve, egy újabb ügy ismét azt bizonyítja, hogy az általa vezetett NMHH és a Médiatanács sorozatosan nem törődik egyes törvényekkel, a jogállami működéssel, és kifejezetten ellene van az átlátható működésnek, az információszabadságnak és a sajtószabadságnak.

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

Szétcenzúrázott cikket közölt a Magyar Narancs

Rendhagyó módon a Magyar Narancs legfrissebb lapszámában közölt egyik oknyomozó cikk egy ponton megszakad. Ennek oka egy korlátozó bírósági végzés, amellyel a cikkben érintettek előre meg tudták akadályozni, hogy az újság a teljes cikkét közölhesse. Egy olyan közpénzekben is részesedő magyar cég érte el ezt, mely korábban sikerrel lépett fel a Forbes című üzleti lappal szemben is, és ami miatt félő, hogy Magyarországon végképp ellehetetlenül a tényfeltáró újságírás.

Orbán Viktor felcsúti barátja gazdagodik ezután a PC World, a GameStar és a Computerworld hirdetési

Miközben a Project029 médiavállalat körül sokasodnak a jogi, bírósági eljárások egy tulajdonosi háborúval összefüggésben, a miniszterelnökkel közismerten baráti kapcsolatot ápoló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a Közmédia és a TV2 reklámfelületeit is értékesítő Atmedia kereskedőház felel ezután a mostanában egyre durvább fejleményeket megélő szaklapok hirdetési felületeinek értékesítéséért. Tanulságos történet következik arról, hogyan alakult így a PC World, a GameStar és a Computerworld, valamint a Puliwood sorsa.

Kínos dokumentum szivárgott ki az RTL Magyarország és a 24.hu tulajdonosa közötti ügyletről

A Media1 által megszerzett többoldalas döntéselőkészítő dokumentum szerint a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértői eredetileg engedélyezni javasolták, hogy az RTL Magyarország felvásárolja az egyebek mellett a 24.hu-t is működtető Central Digitális Média 30 százalékát, és részletesen le is vezették, miért nem lenne akadálya az ügyletnek a médiapiac sokszínűsége szempontjából. Aztán jött egy rejtélyes fordulat és a szakemberek javaslatát valamiért felülírták... Megkérdeztük az NMHH-t is, hogyan fordulhatott elő mindez.
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>