language

Intézmények:

MEDIATOR GROUP Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Bukdácsol a rendezvénypiac, de a baráti cégeket így is tízmilliárdokkal tömik ki Orbánék

Miközben a két éve dühöngő világjárvány miatt alig-alig akadnak már rendezvények, az állam több tízmilliárd forint értékben bízta meg az Antenna Hungáriát szervezési feladatokkal. Ezeket aztán a cég el sem végzi, hanem továbbpasszolja Balásy Gyula érdekeltségeinek.

112,9 milliárd forintot osztott ki tavaly a Rogán Antal alá tartozó hivatal kommunikációra és rendezvényekre

Újabb keretmegállapodás érkezik, nyertese egy nyíltan a Fidesszel szimpatizáló üzletember. 2014-ben, takarékossági okokkal indokolva állították fel a Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalt. A szervezet tavaly három nagy keretszerződése terhére több mint 110 milliárd forintnyi megbízást osztott ki. Mindössze néhány hónappal az országgyűlési választások előtt a hivatal újabb keretszerződést ítélt oda, így egy esetleges kormányváltást követően is egy nyíltan Fidesz-szimpatizáns üzletember cége hozhatja tető alá legalább ezer állami szervezet rendezvényeit.

Így kell profitot szerezni stadionüzemeltetésből: egyházi pénzzel minden könnyebb

A tulajdonos Szeged-Csanádi Egyházmegyétől próbáltuk megtudni, mennyit költöttek a tavaly augusztus óta működő Szent Gellért Fórum üzemeltetésére, és vajon ki teszi el az ebből származó hasznot. Nehéz meghúzni a határt a vallási tevékenységet megillető titkosság és az üzleti tevékenység között, amelynek alapjait közpénzzel teremtették meg.

Újabb 6 milliárd forint megy országimázsra

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal és a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Zrt. múlt héten Balásy Gyula reklámcégeivel szerződött 10 milliárd forint elköltésére, most pedig újabb 6 milliárdot pályáztattak meg kommunikációs feladatokra. A tender nyertese egy évi másfél milliárd forint árbevételű cég, melynek többségi tulajdonosa egy tavaly novemberben alapított vállalkozás.

Új szereplő tűnt fel az állami reklámkampányokban - egy vendéglős is nyer vele

A Magyar Turisztikai Ügynökség tavaly alapított cége egy tízmilliárdos és egy hatmilliárdos keretmegállapodást kötött turisztikai kampányok lebonyolítására. A hatmilliárdos munkát egy új szereplő, a Mediator Group Reklámügynökség Kft. nyerte el, amelynek novemberben lett új résztulajdonosa egy vendéglátós szakember személyében.
Találatok: [5]  Oldalak:   1