language

Lapok:

napi.hu highlight_off

Helyek:

Tatabánya highlight_off

napi.hu

A Napi.hu független üzleti és pénzügyi internetes hírportál. Eredetileg a Napi Gazdaság újság honlapja volt www.napigazdaság.hu domainnéven. 2011 áprilisától megújult külsővel jelent meg. Új funkciója lett a real time tőzsdei részvényárfolyam-szolgáltatás. 2013 augusztusában, a Napi Gazdaság tulajdonosváltásakor (és Magyar Időkké alakulásakor) levált a nyomtatott lapról és önálló szerkesztőséget alakított, a kiadócég tulajdonosa a Spéder Zoltán-féle CEMP lett. A Napi.hu kiadója a www.napi.hu Online Kft., melyet az Indamedia Network Zrt.-n keresztül korábban Spéder, jelenleg Ziegler Gábor és Ottyán József tulajdonolnak 50-50%-ban, ők értékesítik az Index.hu hirdetési felületeit is (CEMP-X Online Zrt.)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

Andy Vajnát hallgathatja újabb három nagyváros

Egy VLNC FM Rádió Kft. nevű cég nyerte meg Tatabánya és Székesfehérvár, a dtm Media Hungary Kft. pedig Nagykanizsa frekvenciapályázatát nyerte meg. Különböző vállalkozások, de az adás ugyanaz: az Andy Vajna érdekeltségébe tartozó Rádió 1-gyel lépnek hálózatba.

Számlás csalókra csapott le az adóhatóság

A Komárom-Esztergom Megyei Főügyészség különösen nagy vagyoni hátrányt okozó, üzletszerűen elkövetett költségvetési csalás bűntette és más bűncselekmény miatt emelt vádat két nővel szemben. "Áfacsökkentésképp" fiktív számlákat gyártottak.

Csaknem 300 millió adót csalt el az ügyvezető

A Komárom-Esztergom Megyei Főügyészség különösen nagy vagyoni hátrányt okozó, üzletszerűen elkövetett költségvetési csalás bűntette és hamis magánokirat-felhasználásának vétsége miatt emelt vádat egy ügyvezetővel és a könyvelőjével szemben - adta hírül a főügyészség.
Találatok: [4]  Oldalak:   1