Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

New Land Media Kft. highlight_off
Találatok: [101]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Tízmilliókért méri a hangulatunkat a Fidesz

Ügyvédekre, kommunikációra, rendezvényekre és internetes hangulatmérésre költött legtöbbet a Fidesz parlamenti képviselőcsoportja – derült ki az Országgyűlés Hivatalától kikért frakciószerződésekből. A frakció maga nem él olyan nagy lábon, mint a KDNP-é, de az ő szerződéseik között is találtunk érdekességeket.

Amit az egészségügyben extraprofitnak mond a kormány, azért a NER le sem hajol

Még ha el is tüntetik a nyereség egy részét, akkor sem életszerű, hogy a beszállító multik tehetnek az évről évre újratermelődő kórházi adósságokról.

Tízmilliókért méri a hangulatunkat a Fidesz

Ügyvédekre, kommunikációra, rendezvényekre és internetes hangulatmérésre költött legtöbbet a Fidesz parlamenti képviselőcsoportja – derült ki az Országgyűlés Hivatalától kikért frakciószerződésekből. A frakció maga nem él olyan nagy lábon, mint a KDNP-é, de az ő szerződéseik között is találtunk érdekességeket.

Budai luxusvillába költöztek a kormánypropagandából meggazdagodott Balásy Gyula reklámcégei

A kormányzati propagandakampányokat évi több tízmilliárd forintért lebonyolító New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. székhelye 2019 októbere óta egy rózsadombi ingatlan, melyet a cégek tulajdonosa, Balásy Gyula vásárolt meg. A korábban panzióként működő hatalmas villa felújítása jelenleg is tart – drónvideón mutatjuk az épületet.

A kormányzati intézkedéseken túl a kastélyprogramot is Balásy cégei reklámozhatják

Nettó 267 millió forintért reklámozhatja a Nemzeti Kastélyprogramot a New Land Media és a Lounge Design. Ez persze csak aprópénz ahhoz képest, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött velük a kormányzati intézkedések népszerűsítését szolgáló kommunikációs feladatokra.

Idén már 50 milliárd ment el kormánykommunikációra - minden forint egy emberhez folyt be

Három hónap alatt 31 megbízás: ennyit könyvelhetnek el a Fidesszel nyíltan szimpatizáló Balásy Gyula cégei. És az értük befolyó milliárdokat is, ami idén már közel 50 milliárd forintot tesz ki. A harmadik negyedévi nettó 14,7 milliárd forinttal együtt idén már 49,6 milliárd forint folyt a két érintett Balásy-céghez, miután a második negyedévben 19,5, az elsőben pedig 15,4 milliárdos munkát kaptak a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól.

Sokba kerül a propaganda, egy év alatt 65 milliárd ment el állami kommunikációra

Az volt a terv, hogy egy év alatt 25 milliárdot költ el az állam kommunikációra, de csak a Soros-plakátokra ennek majdnem a másfélszerese ment el.

Új szereplő tűnt fel az állami reklámkampányokban - egy vendéglős is nyer vele

A Magyar Turisztikai Ügynökség tavaly alapított cége egy tízmilliárdos és egy hatmilliárdos keretmegállapodást kötött turisztikai kampányok lebonyolítására. A hatmilliárdos munkát egy új szereplő, a Mediator Group Reklámügynökség Kft. nyerte el, amelynek novemberben lett új résztulajdonosa egy vendéglátós szakember személyében.

Júliusra elfogyott a kormányplakátokra szánt 20 milliárd, de jut még rá pénz

Hetvenmilliárd ment el a korábban kék hátterű, később Soros György arcképével díszített, mostanában pedig mémmé váló stockfotókat használó kampányokra.
Találatok: [101]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>