language

Kulcsszavak:

állami / önkormányzati vállalat highlight_off

Intézmények:

New Land Media Kft. highlight_off

New Land Media Kft.

A New Land Media 2013-ban alakult, médiatervezésre és médiavásárlásra specializálódott ügynökségként működik. Tulajdonosa Balásy Gyula, akinek másik zászlóshajó cégével, a Lounge Communications Kft.-vel együtt a New Land Media évek óta szinte a kizárólagos nyertese a kormányzati kommunikációs kampányokra kiírt közbeszerzéseknek.

A Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetirodával 2022-ben kötött kommunikációs keretszerződéssel a K-Blogon is foglalkoztunk.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

NER-es infláció: Rogánék 17,6 százalékos áremelést engedélyeztek a Balásy-cégbirodalomnak

Magyar Péter nemrég arról beszélt, hogy a Rogán-féle propagandagyár fő beszállítójának túlárazását tapasztalta évekkel ezelőtt, a Diákhitel Központ vezetőjeként, a Szabad Európa dokumentumok alapján mutatta be az állami szektor kommunikációjára felkent csoport trükkös árazási gyakorlatát, Polt Péter legfőbb ügyész pedig nyomozást indított az üggyel kapcsolatban. A főszereplő, Balásy Gyula cégcsoportja közben a tavalyi inflációnak megfelelő áremelésre kapott engedélyt a Nemzeti Kommunikációs Hivatallal kötött szerződésének megfelelően.

Idén 723 millió forintba került a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség, ami csak Balásy cégeinek ad megbízásokat

Közzétette szerződéseinek listáját a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség. Ebből kiderült, hogy minden egyes megbízásuk a kormánnyal jó kapcsolatot ápoló Balásy Gyula cégeinél landolt. A Rogán féle Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) adatszolgáltatásából pedig azt tudhattuk meg, hogy az ügynökség ezért a munkáért 723 millió forintot kapott a Hivataltól. Legalábbis az NKOH ennyit utalt át július végén az ügynökségnek „a 2023. évi működési költségek biztosítására”.

Jobban fizet a NER-nek a Szerencsejáték Zrt., mint a lottó ötös

Három forintból kettő kormányközeli cégeket gazdagíthatott az első félévben az állami vállalat szerződéslistája szerint, amelyhez nem volt könnyű hozzájutni.

Újabb milliárdok mennek a vadászati kiállítás meg az eucharisztikus kongresszus szervezésére

A járványhelyzet, illetve az azzal párhuzamosan kialakult gazdasági nehézségek ellenére sem számít a közpénz, ha a kormánynak kedves rendezvényekről van szó.

A Diákhitel Központ 2020-as szerződéseit átnézve aleszerződött a NER jól ismert cégeivel

A Diákhitel Központ 2020-as szerződéseit átnézve azt lehet megállapítani, hogy az állami Magyar Fejlesztési Bank (MFB) felügyelete alatt tevékenykedő társaság közbeszerzéssel és a közbeszerzési törvény hatálya alól mentesülő saját versenyeztetéses beszerzési eljárással is előszerettel választ NER-kompatibilis cégeket. Például a New Land Média Kft.-vel és a Lounge Design Kft.-vel csak 2020-ban két szerződést kötöttek közbeszerzés alapján: komplex kommunikációs feladatok ellátására 176 millió forintot, miniprogram tervezése, gyártása címszóval pedig 45,6 millió forintot fizettek ki Balásy Gyula cégének. Lapunk is megírta, hogy a kormány reklámjait és propagandaanyagait legyártó New Land Média forgalma 2019-ben 70,3 milliárd forintra nőtt, ami 18 milliárddal több mint 2018-ban. Balásy Gyula a szeptember 25-én megtartott egyszemélyes taggyűlésen 4 milliárd forintos osztalékot szavazott meg magának a 2019-es 5,8 milliárdos nyereségből.

Az MVM repiköltéseiből pontosan látszik, hogy szivattyúznak ki milliárdokat egy állami cégből

Az mindenképp kedves a monopol helyzetben lévő állami áramcégtől, hogy ilyen ingyenes gyerekprogramokat szervez, még ha olyan bődületes sikert nem is tudtak elérni vele. Ezt képet árnyalja némileg, hogy az MVM 2019-ben több mint 500 millió forintot költött a Jégkalandra, ez 5500 korcsolyázóval számolva fejenként több mint 90 ezer forintos költséget jelent. A Jégkalandot természetesen a kormány kedvenc pénzszivattyúzó cége, a New Land Media Kft intézte.

Sokba kerül a propaganda, egy év alatt 65 milliárd ment el állami kommunikációra

Az volt a terv, hogy egy év alatt 25 milliárdot költ el az állam kommunikációra, de csak a Soros-plakátokra ennek majdnem a másfélszerese ment el.

Rendezvényszervezésben hasít a reklámpiac Mészáros Lőrince

Néhány hónap leforgása alatt közel negyedmilliárd forintnyi megbízást adott az Magyar Villamos Művek Zrt. (MVM) egy olyan rendezvényszervező cégnek, amely 2017-ben alig több mint 4 millió forintos árbevételt ért el. Az állami energetikai óriás először tavaly nyáron szerződött le a Moonlight Event Kft-vel, akkor azonban tíz napon belül két esemény szervezését is rájuk bízták összesen 170 millió forint értékben. Az új partner szolgáltatásával pedig minden bizonnyal elégedettek voltak, az idén februárban ugyanis egy újabb 65 milliós megbízást adtak a jelenleg 12 főt foglalkoztató vállalatnak.

17 milliárdért kapott megbízásokat 3 hónap alatt a kormány kedvenc PR-osa

Balásy Gyula cégeinek nem volt nehéz dolga a harmadik negyedévben.
Találatok: [9]  Oldalak:   1