language

Lapok:

Intézmények:

New Land Media Kft. highlight_off

G7

A G7 egy 2017-ben indult online gazdasági hírmagazin. Kiadója a G-7.hu Nonprofit Zrt., vezérigazgatója Szentkirályi Balázs. A lap főszerkesztője Kasnyik Márton. Újságírói között jelen vannak többek között volt HVG-s, 444-es, portfolio-s, indexes újságírók és a Magyar Nemzet korábbi munkatársak is. A lap partnere a 24.hu, így a cikkek egy része mindkét portálon eléhető. 

New Land Media Kft.

A New Land Media 2013-ban alakult, médiatervezésre és médiavásárlásra specializálódott ügynökségként működik. Tulajdonosa Balásy Gyula, akinek másik zászlóshajó cégével, a Lounge Communications Kft.-vel együtt a New Land Media évek óta szinte a kizárólagos nyertese a kormányzati kommunikációs kampányokra kiírt közbeszerzéseknek.

A Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetirodával 2022-ben kötött kommunikációs keretszerződéssel a K-Blogon is foglalkoztunk.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [26]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

1360 milliárdot költött az állam a Rogán-féle kommunikációra 2015 óta

A közbeszerzések közel háromnegyede került Balásy Gyula cégeihez a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderein.

A külsős költségek ötödét a Rogán-féle kommunikáció vitte el a Diákhitel Központnál

Magyar Péter vezérigazgatói kinevezése után jelentősen csökkent a kommunikációs szerződések értéke.

Hova tűnik a pénz, ha tényleg mindent hatszorosan túláraznak Rogánék?

Miután Magyar Péter három-hatszorosan túlárazott állami kommunikációs költésekről beszélt, megnéztük, mennyi extraprofitja van az érintett cégeknek, és mi lehet a pénz útja.

Jobban fizet a NER-nek a Szerencsejáték Zrt., mint a lottó ötös

Három forintból kettő kormányközeli cégeket gazdagíthatott az első félévben az állami vállalat szerződéslistája szerint, amelyhez nem volt könnyű hozzájutni.

Egyre többet költ a kormány autó-motor sportra, Szijjártó sógorának is jutott belőle

Idén már 36 milliárdot szán a kormány erre a területre, az ágazatban Szijjártó Péter sógora is egyre fontosabb szereplő.

A járvány alatt is milliárdokat lehetett keresni a kormánypropagandával

Rogán Antal minisztériuma a pandémia kezdete óta több mint 50 milliárd forintért üzent a lakosságnak, ennek pedig ezúttal is Balásy Gyula cégei voltak a haszonélvezői.

Egy Puskás stadionnyi pénzt költhet propagandára az állam

Bár a kommunikáción korábban sem spórolt a kormányzat, most az eddigiekhez képest is egészen elképesztő összegben kötött szerződést a Nemzeti Kommunikációs Hivatal.

Amit az egészségügyben extraprofitnak mond a kormány, azért a NER le sem hajol

Még ha el is tüntetik a nyereség egy részét, akkor sem életszerű, hogy a beszállító multik tehetnek az évről évre újratermelődő kórházi adósságokról.
Találatok: [26]  Oldalak:   1 2 3   >  >>