language

Kulcsszavak:

állami / önkormányzati vállalat highlight_off

Intézmények:

New Wave Media Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Segítünk Fónagy Jánosnak válaszolni az állami hirdetésekről szóló kérdésekre

A szocialista Mesterházy Attila a 444.hu tudósítása szerint írásban tett fel három kérdést a nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszternek, Bártfai-Mager Andreának egyes állami cégek hirdetési gyakorlatáról. Mesterházy azt szerette volna megtudni, hogy mennyit költött hirdetésekre a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő, a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Villamos Művek (MVM)? Fónagy János államtitkár azt mondta, hogy a kormány nem tudja, mennyit költenek egyes állami cégek hirdetésre. Ez elég baj, de segítünk.

A paksi atomerőmű reklámozására 2,2 milliárd forintot költöttek az elmúlt két évben

2016-ban a reklámköltések közel 60 százaléka, 2017-ben már a 87 százaléka került kormányközeli médiacégekhez. De tavaly már kapott pénzt az MVM leányvállalatától a Népszava kiadója és az ATV is.

Érdekességek a megújult Menetrendek.hu körül

Nagyon jól járhat a Matolcsy György jegybankelnök unokatestvéréhez köthető New Wave Media azzal, hogy a Cdata térképtár Kft.-vel közösen kifejlesztette a MÁV és a Volán közös menetrendi keresőjét: nemcsak a reklámbevétel az övék, de az általa üzemeltetett Vs és új szerzeménye, az Origo lapcsaládjának hírei is helyet kaptak az oldalon, így várhatóan rengeteg új látogatót könyvelhetnek majd el. Pályázat nem volt, az értékesítési igazgató szerint csak ajánlatot tettek a Volánnak, az pedig elfogadta.
Találatok: [3]  Oldalak:   1