language

Személyek:

Nobilis Márton highlight_off

Intézmények:

Prestige Média Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Lázártalanítottak az Új Nemzedék Központban, Nobilis helyére a Fidelitas egyik vezére került

Újabb bástyát veszített el Lázár János. Nobilis Márton néhány éve még tízmilliárdok felett diszponált, mára családjával szinte minden nagyobb projektből kiszorultak.

Szinte ingyen is megoldhatták volna, de inkább sokat fizettek a fideszes háttérember családi cégének

Vidéki hírhálózatot épít a közmédia egyik cége, ezért megvásárolt 110 weboldalt. Az oldalak többsége ugyanúgy néz ki és ugyanaz rajtuk a tartalom, mégis kifizettek értük 120 milliót. Az eladó Várhegyi Attila egykori fideszes államtitkár családjának cége, ami óriási üzletet csinált

Köztük oszt ki az állam 25 milliárdot kommunikációs munkákra

Április végén jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, hogy a tavaly életre hívott Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) nyolc különböző feladatkörben 25 milliárd forint értékű pályázatot hirdet médiaügynökségek és partnereik részére. Az NKH-t azért találta ki a kormány, hogy egy helyre gyűjtse az állami intézmények és vállalatok hirdetési költéseit.

Megszólalt a telefon, haptákban a Telekom – az Origo széthullásának története

Hogyan esett szét Magyarország egyik legnagyobb hírportáljának szerkesztősége? Kik voltak a szereplői a botránynak? Mi lett a szétszéledt szerkesztőség tagjainak sorsa, és kik léptek a helyükre? Az Origo-botrány rövid krónikája.

Origo-botrány: a vizsgálatnak vége, konkrétum semmi

Lezárult az a belső vizsgálat a Magyar Telekomnál, az Origo Zrt. tulajdonosánál, amelyet Pethő András, az Origo újságírója mellett a cég felsővezetése kezdeményezett Sáling Gergő főszerkesztő nyár eleji távozása után. A Telekomtól november elején távozó három menedzser, köztük Vaszily Miklós Origo-vezér távozása azonban nem ezzel függ össze, hanem, hogy a menedzserek a Telekomhoz lazábban kötődő Origóval képzelték el jövőjüket.

Ez nem sajtónak való vidék

A szektor nyereségét elszippantó, büntető jellegű reklámadó, illetve az Origo, a vezető hazai portál főszerkesztőváltása is azt bizonyítja, hogy a kormányalakítás idején különösen nehéz idők járnak a médiára. Közös a két történetben, hogy egyaránt megzavarták a Sanoma-csoport eladását, illetve azt a tervet, amely szerint a Sanoma digitális portfóliója az Origóval integrálódna.
Találatok: [6]  Oldalak:   1