language

Intézmények:

Norvég Alap highlight_off

Akták:

Origo-ügy highlight_off

Origo-ügy

Origo-ügy

2014 júniusában váratlanul felmondott az Origo vezetése a lap főszerkesztőjének, Sáling Gergőnek. Sajtóhírek szerint Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető csúcsminiszter nyomására, aki túl ellenzékinek találta a lapot, és a magyar és a német anyacég, a Magyar Telekom és a Deutsche Telekom vezetővel egyeztetett a főszerkesztő kirúgásáról. A botrány kirobbanása után távoztak a laptól a teljes politikai, videós és zene rovat dolgozói, valamint több vezető, a főszerkesztő-helyettes  és az Origó alapító György Péter is. A Telekom és Lázár János tagadta, hogy politikai nyomásra távolították el a főszerkesztőt.

 

Azért dolgozunk, hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

▶︎ Támogass minket pártolói tagként: patreon.com/kmonitor
▶︎ Adományozz átutalással, vagy PayPalon: k-monitor.hu/tamogatas

 

Ezt követően a Matolcsy György unokatestvéréhez, Szemerey Tamáshoz tartozó New Wave Media vásárolta fel a lapot a Telekomtól az állami felügyelet alatt álló MKB-től kapott hitel segítségével. 2017-ben a New Wave-től Matolcsy György fia, Matolcsy Ádám szerezte meg az Origot.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Újabb tüntetés Lázár ellen: Origo, Norvég Alap, reklámadó, stb.

A Facebookon szerveződik az újabb tüntetés Lázár János ellen. A felhívást a keddi, az Origo főszerkesztőjének leváltása elleni tüntetést is szervező Kettős Mérce tette közzé. Az Origo-botrányt, a Norvég Alap elleni támadásokat és most már a reklámadót is Lázár számlájára írják.
Találatok: [2]  Oldalak:   1