Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Személyek:

Orosz Pál highlight_off

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Még néhány hónapja is milliárdokat osztottak a budapesti olimpia népszerűsítésére

Rogán Antal propagandaminiszter Pasa parki szomszédja, Csetényi Csaba cége, az Affiliate Network Kft. és a MEC Hungary Médiaügynökség Kft. január elején kötött szerződést 3 milliárd forintért a Budapest 2024 Nonprofit Kft.-vel hirdetési és marketingszolgáltatásokra – derült ki az uniós közbeszerzési értesítőből. Március 14-én egy másik, Orosz Pál fradivezér vállalkozása által elnyert megállapodás lett nyilvános.

A Fradi főnöke négymilliárdért kampányol tovább a budapesti olimpiáért

A ma megjelent értesítő szerint egyedüli ajánlattevőként a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a Mindshare Médiaügynökség Kft. kapta meg a lehetőséget, hogy 3+1 milliárd forintból megtervezze és lebonyolítsa a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2017-es kampányait. A két cég idén augusztusban már kapott 900 millió forintot a budapesti olimpiai álmok 2016-os népszerűsítésére (négy és fél hónapra), úgyhogy a mostani sikeres közbeszerzés azt jelenti, hogy másfél év alatt közel ötmilliárd forintot költhetnek el a cél érdekében.

360 millió forint már elment a 2024-es budapesti olimpiai pályázat népszerűsítésére

61 millió forintért vásárolt televíziós spotokkal népszerűsíthette a nyári olimpiai játékok idején a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó Kft., hogy 2024-ben Budapest rendezze meg az eseményt – derült ki a legfrissebb uniós közbeszerzési értesítőből. A Humán Telex egyik tulajdonosa Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.
Találatok: [5]  Oldalak:   1