Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) highlight_off
Találatok: [117]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

„Érces hangja felszárnyalt” - Fideszes nyomulás az éterben

Javában folyik a rádiós piac fideszes elfoglalása. Miközben egy törvényi kiskaput kihasználva Andy Vajna már a fél országot behálózta, Habony Árpád másik barátja letarolta a reklámpiacot. A Simicska Lajos hátrahagyta aknákat viszont még nem sikerült hatástalanítani.

Szenvedélyük a háború – a TV2-sztori és a mostani botrány

A Simicska–Vajna-meccs jelenleg döntetlenre áll, továbbra sem tudni, kié a TV2. Várhatóan per lesz, hónapokig fennmaradhat a mostani káosz. És a neheze még hátravan: még ha megszerzi is valamelyikük a tévét, komoly kihívás elé néz. Le kellene győznie az RTL-t.

Indul a Sláger-per Washingtonban

Az Emmis Molnár Péter, a magyar állam Körmendy-Ékes Judit véleményére támaszkodik Ma megkezdődik a Sláger Rádió kontra magyar állam per a Világbank mellett működő washingtoni székhelyű nemzetközi választott bíróságon – értesült a Népszabadság. A per első tárgyalási fordulóját hétfőtől szerdáig tűzték ki a választott bíróságon.

Bajnai: Egy szűk érdekcsoport foglyul ejtette az államot

Bajnai Gordon szerint egy szűk, a Fidesz élvonalához közvetlenül és évtizedek óta kötődő érdekcsoport a kormányt, a parlamenti többséget, a hatóságok és az állami vállalatok jó részét, valamint a közmédiát is befolyása alá vonta, foglyul ejtette.

MagyarLeaks: Itt az FM1 titkos műsorszolgáltatási szerződése

Jelentős előnyhöz juttatta a Médiatanács a Neo FM rádió tulajdonosait, amikor 2011-ben módosította a műsorszolgáltatási szerződésüket – ez is kiderül az átlátszó.hu által megszerzett és eddig titokban tartott dokumentumból.

“Nagyon jó vagyok” – Kálomista Gábor és az állam pénze

A Kálomista házaspár által tulajdonolt filmes és médiavállalkozások számításaink szerint több mint négymilliárd forint támogatásra és megrendelésre tettek szert különböző állami intézmények révén 1998 óta, főleg a Magyar Mozgókép Közalapítvány – Magyar Nemzeti Filmalap, a Duna TV – MTVA, valamint az Országos Rádió és Televízió Testület – Médiatanács irányából.

Felmondták a Neo FM műsor-szolgáltatási szerződését

A Médiatanács a szerda délelőtti ülésén hivatalosan is napirendjére vette a Neo FM ügyét, és a hatóság felmondta a kereskedelmi rádió műsor-szolgáltatási szerződését a csaknem 750 millió forintos tartozás miatt.

Egy forintért eladó a Neo FM

Csődvédelmet kért a Neo FM, és haladékot a Médiahatóságtól, amely máig adott időt a rádiónak arra, hogy rendezze tetemes adósságát. A rádió értékpapírban, hosszú távon fizetne, de felajánlották azt is, hogy akár egy forintért is odaadják a rádiót annak, aki vállalja, hogy működteti.

Csődvédelmet kért a Neo FM tulajdonosa, és egy forintért adná a rádiót

Csődvédelmet kért cégére a Neo FM kereskedelmi rádiót üzemeltető FM1 Zrt. ügyvezetője. Horváth László, a cég egyik tulajdonosa hétfői tájékoztatóján azt mondta, nem tudtak részesedni az állami hirdetésekből, csak a konkurencia. Hozzátette: ha valaki biztosítani tudná, hogy lehessenek állami hirdetések, annak 1 forintért odaadnák a rádiót.

Félmilliárddal és amerikaiakkal megy az állam a Sláger és a Danubius ellen

Az amerikai Arnold&Porter LLP ügyvédi iroda képviseli több mint félmilliárd forintért a magyar államot a Beruházási Viták Rendezésének Nemzetközi Központja (ICSID) előtt zajló választottbírósági eljárásban - a februárban született döntés a pénteki Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Találatok: [117]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>