Eredetileg csak a kabinetminiszter munkáját támogató háttérintézmény lett volna a Nemzeti Koncessziós Iroda, a tavalyi év végén azonban, fű alatt, komoly döntéshozatali szervvé alakították: elnökének a szavazata a végső koncessziós döntésekben két miniszter voksával ér fel.
A kormány nyolc évre koncesszióba adná a nemzeti mobilfizetési rendszer működtetését egy hozzá közel álló vállalkozónak.
Valamennyi állami és önkormányzati többségi tulajdonban lévő busz- és vasút-, valamint hajótársaság jegyeinek elektronikus értékesítését az az egyetlen szolgáltató működtetheti majd, amelyik nyer a Rogán Antal hivatala által kiírt koncessziós pályázaton. A koncessziós eljárást március végéig ki kell írni. Az ITM az egészet azzal "adja el", hogy két év múlva megszűnhet a parkoláskor fizetett kényelmi díj.
Hűtlen kezelés gyanújával nyomoznak a gárdonyi Panoráma szabadstrand melletti terület ügyében, amelyet egy helyi politikus vállalkozásának adtak bérbe.
2020 augusztus 08. napján a www.888.hu online felületünkön közzétett „Százmilliókat csorgat le egy baloldali pénznyelőn a gyurcsányista Niedermüller” című online cikkünkben valótlanul híreszteltük, hogy a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzatának 750 millió forint követelése keletkezett a parkolási büntetésekből, ugyanis ezzel szemben a valóság az, hogy Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata közbeszerzési eljárás eredményeként a „Budapest Főváros VII. kerület közigazgatási területén fekvő várakozási övezetekben kialakított, a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata törzsvagyonába tartozó, fizető parkolóhely céljára kijelölt közterületi várakozóhelyek parkolás üzemeltetési rendszerben történő üzemeltetése” tárgyban 2009. december 23. napján szolgáltatási koncessziós szerződést kötött az ER-PARK Kft. vezette projekttársasággal, amely szerződés alapján a parkolási pótdíjigényekből származó követelés az Önkormányzat és a projekttársaság közötti elszámolás része, továbbá a parkolási büntetések vonatkozásában követelése a parkolás üzemeltetési feladatokat ellátó projekttársaságnak keletkezett, ugyanis a koncesszió szerződés alapján a projekttársaság jogosult a pótdíjat saját nevére és javára beszedni.
Újabb ellenzéki összefogás által vezetett önkormányzat kötött szerződést a korábban csalás miatt elítélt Kupper András egyik cégével. Erzsébetvárosban és Zuglón azzal védekeztek, hogy az előző vezetés alatt megkötött szerződések kényszerpályára állították őket, Dunaújváros viszont maga kérte fel ajánlattételre a mindössze féléves Kft.-t.
Az önkormányzat tulajdonában lévő EVIN Zrt. áprilisban és májusban is kiírt egy közbeszerzést a kerületi parkolóautomatákkal kapcsolatos feladatokra. Mindkettőt a C-Ware Kft. nyerte, amelynek korábbi tulajdonosát, Kupper Andrást – szintén parkolással kapcsolatos ügyben – korábban nyolcvanezer rendbeli csalás miatt elítélte a bíróság.
A fizetős övezetekhez tartozó önkormányzatokban egy olyan cég szoftverét használják a parkoló autók ellenőrzéséhez, ami alig árul el magáról valamit. A kerületek átalánydíjai között óriási, nehezen magyarázható különbségek vannak. Ha egy önkormányzat egyszer leszerződött a céggel, akkor nagyon nehéz megszabadulni tőle. A főváros kerületei függővé váltak egyetlen magáncég informatikai szolgáltatásától.
Az önkormányzat 76 darab parkolóautomatát vesz a C-Ware Kft.-től, és a cég is fogja üzemeltetni őket. Horváth Csaba (MSZP) polgármester szerint kényszerpályán mozogtak, a kiírt közbeszerzésen már nem lehetett változtatni.
A WHB által épített Dózsa György úti mélygarázs a Városligetben a jelenlegi állás szerint 6 milliárd forint helyett 7,6 milliárdba fog kerülni. A szerződés most a garázs feletti felszín zöldfelületi rehabilitációja miatt drágult meg ilyen jelentősen.