Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Kulcsszavak:

Találatok: [753]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

A kormányzati intézkedéseken túl a kastélyprogramot is Balásy cégei reklámozhatják

Nettó 267 millió forintért reklámozhatja a Nemzeti Kastélyprogramot a New Land Media és a Lounge Design. Ez persze csak aprópénz ahhoz képest, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött velük a kormányzati intézkedések népszerűsítését szolgáló kommunikációs feladatokra.

A Fradi vezérigazgatójának cége csinálta a Puskás Aréna imázsfilmjét

Az FTC Zrt. vezérigazgatója, Orosz Pál a résztulajdonosa annak a reklámügynökségnek, amelyik a Puskás Aréna avatójára készült imázsfilmet gyártotta. A november 15-én Orbán Viktor Facebook-oldalán közzétett videóban sok ismert ember mellett a miniszterelnök is szerepel: a már sokak által továbbrúgott, továbbfejelt labdát mellre veszi, majd tovább csűri a Karmelita teraszáról, egyenesen a 190 milliárdból épült Puskás Arénába.

2019 harmadik negyedévében 1,8 milliárd forintot költöttek Rogánék az állami cégek rendezvényeire

363,5 millió forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal az Antenna Hungária Zrt. révén az Orbán Ráhel barátnője vezette Magyar Divat & Design Ügynökség rendezvényeire, de közel 173 millió jutott a miniszterelnök fogorvosa, Bátorfi Béla által szorgalmazott 2020-as Giro d’Italia kerékpárverseny kommunikációjára is.

Száraz István cége nyerte az MNB kétmilliárdos kommunikációs tenderét

A Frank Digital Kommunikációs Tanácsadó és Szolgáltató Kft. látja el a Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2019–2020. évi kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatokat – derült ki az EU-s közbeszerzési értesítő október 16-i számából. A nyertes cég tulajdonosa, Száraz István többször üzletelt már Matolcsy György jegybankelnök környezetével.

Egy pillanatra sem állhat le az állami propagandagépezet: új plakátok jönnek

Megkezdte a következő gigatender előkészítését az állami kommunikációs feladatokat összefogó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH). Ez azt jelenti, hogy kimerült, vagy legalábbis belátható időn belül ki fog merülni az előző hasonló megállapodás 90 milliárdos keretösszege. Pedig azt a szerződést alig több mint egy éve, tavaly júniusban írták alá.

Közelednek a választások, gyorsan megtolták még 3,5 milliárddal a propagandát

Újabb 3,5 milliárt forintot költ el Rogán Antal minisztériuma arra, hogy tájékoztassa a magyar állampolgárokat és a nemzetközi közvéleményt a kormány döntéseiről.

Sokba kerül a propaganda, egy év alatt 65 milliárd ment el állami kommunikációra

Az volt a terv, hogy egy év alatt 25 milliárdot költ el az állam kommunikációra, de csak a Soros-plakátokra ennek majdnem a másfélszerese ment el.

Uniós pénzből népszerűsítheti a megyék fejlődését a kormány az önkormányzati választás előtt

A polgármestereknek írt levélben egy helyettes államtitkár azt kéri, küldjenek fotókat és beszámolókat arról, miként épült és szépült 2014 és 2020 között településük és így megyéjük. A Momentum által nyilvánosságra hozott levélből úgy tűnhet, mégis lesz kormányzati plakátkampány az önkormányzati választási kampány idején.

Két éve csúcson volt, most teljessé vált a NER-csillag bukása

Eladta a két éve még állami milliárdokkal kitömött ügynökségeit Kuna Tibor. A vállalkozó két miniszterrel is jóban volt, most nyomoznak ellene.
Találatok: [753]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>