language

Intézmények:

Közép- és Kelet-Európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány highlight_off

Kulcsszavak:

Közép- és Kelet-Európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány

A Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány (rövidítve: KKETTK) a Magyar Köztársaság Kormányának 1020/1999. (II.24.) számú kormányhatározata nyomán 1999. június 18-án jött létre. A Közalapítvány gondoskodik a magyar és közép-kelet-európai történelem, politika és társadalom tényeinek kutatásáról és elemzéséről, különös tekintettel az 1917-től napjainkig terjedő időszakra, a diktatúrák történetére és a magyarországi viszonyokra.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Forintok gurultak Rúzsa Magdi, Schmidt Mária, valamint fideszes politikusok fiainak közelébe

Milliókat fizet kommunikációs és ügyvédi tanácsokra eddig ismeretlen vagy Fideszhez köthető vállalkozásoknak a Miniszterelnökség. A kancellária második negyedéves szerződési listáján ott van többek közt Áder János alapítványa, a Schmidt Mária főigazgatóhoz köthető közalapítvány és Rúzsa Magdi menedzserének cége is. Milliárdok mentek egy új Duna-híd és egy budapesti csarnok építésének előkészítésére, a Puskás-kiállítás összeállítására és a Sóstó Hunguest Hotel építésére.

Újabb százmilliókat költ az ’56-os emlékév külföldi reklámozására a kormány

A 849 millió forint értékű közbeszerzést Schmidt Mária alapítványa írta ki, és az állami tulajdonú MÜPA nyerte.

1,4 milliárd forint jut az 1956-os emlékév reklámozására

Gyorsított eljárásban keresi a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány a megfelelő céget, mert rájöttek, hogy nemsokára október 23-a. Az 1956-os emlékév reklámkampányára belföldön 900 millió forintot, külföldön 500 milliót terveznek elkölteni.

300 millióért reklámozzák a fesztiválokon az 1956-os emlékévet Gerendaiék

Egyetlen ajánlattevőként a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. nyerte a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány közbeszerzését. Az 1956-os emlékév megjelenik majd a Gyerek Szigeten, a VOLT Fesztiválon, a Balaton Sound-on, a Sziget Fesztiválon és a Strand Fesztiválon is.

230 millió forintból formálja az Y- és Z-generáció szemléletét Schmidt Mária alapítványa

A megbízást az Origót és VS-t birtokló New Wave Media Kft. tulajdonosának, Száraz István Péternek tavalyelőtt alapított reklámos cége, a Frank Digital Kft. nyerte el. Alvállalkozóként Garancsi István egyik cége is közreműködik majd a projektben, aminek keretében tűzfalfestményekkel, virtuális valóság mobilalkalmazással, épületháló-reklámokkal és animált köztéri vetítésekkel próbálják átadni a fiataloknak az ’56-os emlékév üzenetét.
Találatok: [6]  Oldalak:   1