language

Intézmények:

Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) highlight_off

Kulcsszavak:

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

A cég, amely befolyásos hazai és nemzetközi támogatókkal tarolta le a hazai influenszerpiacot

A Post For Rent nevű cég az influenszermarketing bevételeinek akár a felét is magáénak tudhatja az elmúlt években. Az alapítók NER-közeli vállalkozók.

Pert vesztett a Visit Hungary, Rogán Antalék és Balásy Gyula szerződései is kibuktak

Nem volt egyszerű kiperelni a Visit Hungary szerződéseit, de megérte.

Balásy Gyula cégeinek legalább 85 milliárd forintnyi munkát adott az állami országimázs cég

Elhúzódó pereskedés után jogerősen is pert nyert a K-Monitor a Visit Hungary nevű állami országimázs cég ellen, amelyet a kampányrendezvénynek használt „Hacacáré” koncertekkel és az augusztus 20-i karnevál és tűzijáték költségeinek titkolásával ismerhetett meg a nyilvánosság.

Amerikai lakásbérlés, 320 ezres podcastok és Századvég-tanulmány a Turisztikai Ügynökség kifizetései között

Tavaly augusztusban a Szent István napi állami ünnepség költségei után kutatva vettük észre, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség honlapján nem elérhetők a nettó 5 millió forintot elérő szerződéseik listája, holott azt a jogszabályok szerint közzé kéne tenniük. Adatigénylésben kértük ki a felsorolást, amelyet végül 3 hónap időhúzás után küldött el az állami szerv. A működéshez és a turizmushoz kötődő kiadások mellett jó néhány érdekességet is találtunk a dokumentumban.

A tűzijáték 3,2 milliárd, az összes augusztus 20-i program bő 10 milliárd forintba került

2022-ben „Európa legnagyobb tűzijátékát” ígérte a kormány az államalapítás ünnepére, amit azonban a kedvezőtlen időjárás-előrejelzés miatt augusztus 20. helyett egy héttel később tartottak meg. A programot lebonyolító Magyar Turisztikai Ügynökség előzetesen csak annyit közölt, hogy a rakéták 1,3 milliárd forintba fognak kerülni. A honlapjukra azonban nemrég kitették a rendezvények teljes költségét, ami jóval magasabb ennél.

Nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos lett Rókusfalvy Pál

A korábbi műsorvezetőnek így együtt kell működnie Szijjártó Péterrel és az Agrárminisztériummal is.

Hadházy Ákos: tényleg nyoma veszett a többmilliárdos turisztikai imázsfilmnek

Hadházy Ákos posztjában azt írja, hiába szeretné megnézni a Magyar Turisztikai Ügynökség drága imázsfilmjét, sehol nem tudja megtenni, mintha szőrén-szálán eltűnt volna. Mint írja, most már biztosra veszi, hogy nem létezik az a "kreatív imázsfilm", amit 2,3 milliárdért (!) rendelt meg a Miniszterelnöki Kabinetiroda a Magyar Turizmus Ügynökségtől, ezelőtt 4 évvel. Hadházy elképzelhetőnek tartja, hogy a filmet "elfelejtették" megcsinálni, de azt valószínűsíti, hogy kifizetni nem felejtették el.

Meglepően magabiztos Tiborcz: Michelin-minősítésre pályázik legújabb éttermével

Csodálatos helyszínen nyílt meg a héten két étterem is, dacolva a világjárvány tombolásával: az egyik a kormányfő vejének kastélyában, a másik a kormányfő tudós tanácsadóinak palotájában.

Showtime augusztus 20-án: minden idők legnagyobb és legdrágább nemzeti ünnepe jön

Többnapos, országos dínom-dánom várható augusztus 20. körül – elsőre úgy tűnhet, hogy sokszorosan bepótolná a kormány a tavaly a járvány miatt elmaradt nemzeti ünnepet, csakhogy már 2020-ra is ilyet terveztek, és ezt hivatalosan csak áttolták 2021-re. A Szent István Napokra keresztelt monstre állami fesztiválon mindent felvonultatnak a sörtől és Ákostól a katonai légiparádén át a tűzijátékig. A rongyrázásnak persze ára van: a rendezvénysorozatra nettó 5,5 és 7,9 milliárd forint közötti összeget költenek el.

Orbán tízmilliárdokért fejlesztett mRNS-ei célba értek

A maga módján a kormány is használ hírvivőket, amelyek ha nem is örökletes genetikai információkat közvetítenek, de Orbánék szándékai szerint képesek a tudat módosítására. Legalábbis ezt bizonyította az elmúlt egy év kommunikációs pénzszórása.
Találatok: [22]  Oldalak:   1 2 3   >  >>