Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

ProSiebenSat.1 Group highlight_off
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Simicskáék szerint nekik ugyan nem fizetett Vajna

Újabb szürreális nyilatkozatháború indult el a TV2 tulajdonjogáért viaskodó Vajna-tábor és a Simicska-Fonyó páros között. A TV2 tegnap jelentette be, hogy lezárult a folyamat, Andy Vajna Magyar Broadcasting Co. Kft nevű cége megvette a tévét, sőt, a társaság megállapodást kötött a TV2 korábbi tulajdonosával, a ProSiebenSat.1 Media AG-vel az eladóknak, valamint a csatornának biztosított hitelek átvállalásáról.

Így lett egyeduralkodó a kormány kedvenc ügynöksége: IMG-sztori 2.

Bár a kulcsszereplők makacsul hallgatnak, közvetett forrásokból nagy vonalakban rekonstruálni lehet, hogyan vált az állami hirdetések terén egyeduralkodóvá egy apró reklámcég. A tízmilliárdnyi közpénzt mozgató IMG alapítója néhány éve még hadban állt a Fidesz mögött álló üzletemberekkel, de a 2010-es kormányváltás nagy változásokat hozott, miközben fontos emberek nagy számokkal dobálóztak. Az IMG-történet második része.
Találatok: [2]  Oldalak:   1