Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Radio Plus Kft. highlight_off

Kapcsolódó szervezet:
Találatok: [27]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Bajba kerülhet a Rádió 1 és a Médiatanács tagjai is búcsúzhatnak, ha a Fidesz nem segít

A csütörtökön kirótt bírság következményeként, ha nem változik a médiatörvény, nem hosszabbíthatja meg a Rádió 1 médiaszolgáltatási engedélyét a Médiatanács 2023-ban. Erről azonban már egy másik Médiatanácsnak kell döntenie, a mandátumuk ugyanis hamarosan lejár és az nem hosszabbítható meg. A Fidesz még segíthet.

Tudott-e a TV2 és a Rádió 1 új tulajdonosáról a médiahatóság?

Andy Vajna halála óta folyamatosak a találgatások azzal kapcsolatban, kihez kerülhet a TV2, illetve mindaz a hatalmas vagyon, amelyet a filmügyi biztos, kaszinópápa és médiaoligarcha hátrahagyott, így például a Rádió 1, továbbá – a TV2 és az ATV egyes műsorait gyártó – IKO cég, valamint a Retro Rádió és a Rádió 1 hálózati tagok reklámidejét értékesítő Mediatime Kft. A cégek körüli céghálót Vajna még tavaly ősszel mind átszervezte oly módon, hogy a cégek ezután bekerültek az AV Investmens Kft. nevű cég alá, az AV Investments révén pedig közvetetten a delaware-i adóparadicsomba bejegyzett cég, a Cinergi alá. Mivel a Cinergi olyan területen működik, ahol nem biztosított a cégnyilvántartás nyilvánossága (ezért és kedvező adózása miatt is vonzó hely az adóoptimalizáló és rejtőzködő oligarchák számára), emiatt jelenleg valamennyi említett médiavállalat tulajdonosának kiléte és ezáltal jövőbeni sorsa kérdéses.

Meddig élnek vissza az állami milliárdokkal? Bulvárpápa a kormánypropaganda szolgálatában

A hirdetési bevételek tükrében ez persze nem meglepő: a MATESZ által nem auditált, így ködbe vesző példányszámmal rendelkező Ripost hirdetési adatbázisát az Index tavaly nyáron szerezte meg: kiderült belőle, hogy a 2016 januárja és novembere között megjelenő hirdetések több mint 96 százaléka állami cégektől vagy a Miniszterelnöki Kabinetirodától származott.

Segítünk Fónagy Jánosnak válaszolni az állami hirdetésekről szóló kérdésekre

A szocialista Mesterházy Attila a 444.hu tudósítása szerint írásban tett fel három kérdést a nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszternek, Bártfai-Mager Andreának egyes állami cégek hirdetési gyakorlatáról. Mesterházy azt szerette volna megtudni, hogy mennyit költött hirdetésekre a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő, a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Villamos Művek (MVM)? Fónagy János államtitkár azt mondta, hogy a kormány nem tudja, mennyit költenek egyes állami cégek hirdetésre. Ez elég baj, de segítünk.

Vajna András 2 millió dollárból megtartott húszezret, a többit Andrew G. Vajna Las Vegasba vitte

Andy Vajna vagyonkezelője többet fizet a cégvezetőknek, mint amennyit Orbán miniszterei keresnek.

Nem meszelik el a Figyelőt, büntetik a Lánchíd Rádiót, jön viszont a Gold Rádió

Egy sor kérdésben döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A Lánchíd Rádió 675 ezer forint büntetést fizet, mert a Médiatanács szerint súlyos jogsértést követett el, míg a Figyelő viszont megúszta a Soros-lista közzétételét, az oda felkerültek egyénileg kereshetik igazukat a bíróságon. Pécsett egy nem használt frekvencián új rádióadó indul, Gold Rádió néven.

A paksi atomerőmű reklámozására 2,2 milliárd forintot költöttek az elmúlt két évben

2016-ban a reklámköltések közel 60 százaléka, 2017-ben már a 87 százaléka került kormányközeli médiacégekhez. De tavaly már kapott pénzt az MVM leányvállalatától a Népszava kiadója és az ATV is.

Tavaly 12 milliárdot költött sorosozós reklámkampányokra a kormány

A 2017-es első és második nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben. Az összegből közel 4 milliárd forint Mészáros Lőrinc médiacégeihez került, de más NER-közeli vállalkozók is jól jártak a propagandakampányokkal. Kikértük és mutatjuk az egész éves részletes adatokat, melyekért Rogán hivatala összesen 114 ezer forint költségtérítést kért az Átlátszótól.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

Szegeden is szól a Vajna-féle Rádió1

Lepődjünk meg: engedélyezte a Nemzeti Média- és hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, hogy a szegedi Európa Rádió bekapcsolódjon a Rádió 1 hálózatába; erről pénteken tájékoztatta közleményben az MTI-t az NMHH. A Mária rádió működtetője is kedvező elbírálásban részesült a tanácstól.
Találatok: [27]  Oldalak:   1 2 3   >  >>