language

Intézmények:

Mediaworks Hungary Zrt. highlight_off
Ripost Média Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>

Folytatódik a NER balkáni médianyomulása, most egy Mészáros-közeli cég terjeszkedik

Az Atmedia, amely idehaza például a köztévék és a TV2 reklámidejével sáfárkodik, a jövőben Orbán Viktor szövetségeseinek segíthet be külföldön, mint korábban más kormányközeli cégek.

A NER világszabadalma: alpári bulvár állami pénzből

A világ nagyot fordult a 2010 előtti, de még a 2016-os idézet óta is: a „legforróbb sztártitkok” szlogen alatt futó bulvárlap, a HOT! például ma már a fideszes kötődésű Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) kezében van, Várkonyi Andrea itt jelenti be eljegyzését Mészáros Lőrinccel, Orbán Viktor pedig személyesen köszönti a lap főszerkesztőjét, Kelemen Krisztát a Karmelita kolostorba szervezett zártkörű partin. A kormánypárti sajtótömb már egyáltalán nem fél a bulvártól: a KESMA összesen nyolc darab online vagy nyomtatott bulvárterméket tart el (Ripost és Ripost.hu, Bors és BorsOnline, HOT!, Life, She.hu és ide sorolható a City7 is), de tele vannak „könnyed” tartalmakkal az online megyei lapok és az Origo is. A Mediaworksben van külön „bulvár és magazin divízió” is, Ómolnár Miklós Ripost-főszerkesztő vezetésével.

Pár ábra megmutatja, hogy mennyire nem a piacról él a kormányközeli média

A Mediaworksnek több mint kétezer vevője volt tavaly év végén, de a pénz háromnegyedét az állami hirdetéseket elosztó New Land Mediától várták.

Vége, a fideszes média hivatalosan is birodalommá alakult

Lezárult a Fidesz-közeli médiumok vállalatcsoporttá alakulása, a csoport uralkodó tagja, Mészáros Lőrinc volt érdekeltsége, a Mediaworks közzétette ennek tényét a cégközlönyben. Május 14-ei hatállyal elismert vállalatcsoport uralkodó tagja lett Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos volt médiaérdekeltsége, a Mediaworks Hungary Zrt. – derül ki a cégközlöny május 28-ai számából. A vállalatcsoport alárendelt tagja 28 darab további médiavállalkozás, amelyek mind a KESMA (Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány) nevű, Fidesz-közeli médiaalapítvány tulajdonában állnak. A Mediaworks életében más fontos változások is történtek ezzel egyidejűleg. Tulajdonosa április 30-ai hatállyal közvetlenül a KESMA lett, amely addig az Opus Press Zrt-n keresztül birtokolta. A Mediaworks igazgatóságából kikerült Pintér Andrea, helyét Kálmán Erika vette át. Vélhetően ugyanarról a Kálmán Erikáról van szó, aki volt már ebben a pozícióban: Kálmán Heinrich Pecina bizalmi embereként dolgozott együtt az osztrák üzletemberrel a BorsodChemnél, a Vienna Capital Partnersnél, majd a Mediaworksnél is.

Több mint 30 milliárdos ajándékot kapott oligarcháitól a NER

Összeszedtük, hogy a Fidesz-közeli vállalkozók közül ki mennyit költött azokra a médiumokra, amelyeket most ingyen adott át egy alapítványnak.

Idén is masszívan dotálta a Fidesz-alapítvány cégeit az állam

A leendő fideszes médiaalapítványnál listaáron nézve minden harmadik reklámforint az államtól jött 2018-ban. A szektoraikban eddig ők vitték el az állami költések kétharmadát. Friss adatok.

Villámgyorsan felállt a Fidesz Központi Tájékoztatási Hivatala

Hívhatjuk ahogy akarjuk, a lényegen nem változat: Mészáros Lőrinc, Habony Árpád, Schmidt Mária, Száraz István, Andy Vajna és még pár jobboldali médiatulajdonos beállt szépen a sorba, önként és dalolva ajánlva fel javarészt állami hirdetésekből fenntartott portékájukat.

Meddig élnek vissza az állami milliárdokkal? Bulvárpápa a kormánypropaganda szolgálatában

A hirdetési bevételek tükrében ez persze nem meglepő: a MATESZ által nem auditált, így ködbe vesző példányszámmal rendelkező Ripost hirdetési adatbázisát az Index tavaly nyáron szerezte meg: kiderült belőle, hogy a 2016 januárja és novembere között megjelenő hirdetések több mint 96 százaléka állami cégektől vagy a Miniszterelnöki Kabinetirodától származott.

A paksi atomerőmű reklámozására 2,2 milliárd forintot költöttek az elmúlt két évben

2016-ban a reklámköltések közel 60 százaléka, 2017-ben már a 87 százaléka került kormányközeli médiacégekhez. De tavaly már kapott pénzt az MVM leányvállalatától a Népszava kiadója és az ATV is.

Két év alatt 5 milliárd forintot költött reklámra az MVM, ez is a kormánybarát sajtónál landolt

Az állami tulajdonú és monopolhelyzetben lévő Magyar Villamos Művek Zrt. gigantikus reklámbüdzséjéből az elmúlt két évben főként kormányközeli cégek és kormánybarát sajtótermékek részesültek, de 2017-ben már bekerült a pixisbe az ATV és a Népszava is.
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>